eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleZipp shock BlokadyZipp shock Blokady
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: Punisher793 <rajder987@_NOSPAM_wp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Zipp shock Blokady
    Date: Fri, 20 Aug 2010 20:34:36 +0000 (UTC)
    Organization: TR Newsportal [http://www.newsportal.one.pl]
    Lines: 24
    Message-ID: <9e56ad9a414cbc65f65b4a92a0cc7545$1@grupy.scigacz.pl>
    NNTP-Posting-Host: bemo.akonet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1282336476 24649 85.232.234.178 (20 Aug 2010 20:34:36
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 20 Aug 2010 20:34:36 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/4.0
    X-HTTP-Posting-Host: 77-254-73-57.adsl.inetia.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:627991
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam! mam zippa shocka 4T (nie ma wersji 2t- szkoda ;D). Przejechałem nim
    1000km i założyłem nowy moduł zapłonowy, odblokowany do chińskich
    czterotaktów, na blokadzie jechał 55 i żeby pojechał 60 to trzeba było
    znaleźć niezłą górkę ;P a teraz na prostej przy bezwietrznej pogodzie
    jedzie mi 80 na 3 biegu (gdy włączę 4 to prędkość nagle spada do 75/70
    km/h ) jednym słowem, brakuje mu licznika ;D z dobrej górki jadę ok
    95/105km/h (nie kłamie, było mierzone Rometem Zetką 125 ) a jeśli chodzi o
    przyśpieszenie to 80 osiągam w 20/25 sek. ogółem jestem zadowolony, mam
    nabite tylko 1100 km ale na szczęście nic się nie psuje, a dodając że ten
    moto pali tyle co komar to mogę go śmiało polecić każdemu kto planuje
    zakup motorka.


    PS.Czy wiecie może czy poza modułem ma on jeszcze gdzieś blokadę? podobno
    jedna jest na katalizatorze a druga na filtrze powietrza i gaźniku, jednym
    słowem ma on ograniczony przedmuch. Jakie jest moje zdanie na ten temat?
    to kompletna brednia, po co blokować tyle rzeczy skoro wystarczy że moduł
    zapłonowy ogranicza obroty dzięki czemu jedzie on tylko 55 i nie więcej? a
    wy co o tym myślicie? może wiecie jak go wzmocnić? (V-power Racing za
    5.50zł z Shella nie pomógł ;/ )

    --
    Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: