eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleZipp shock BlokadyRe: Zipp shock Blokady
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.
    dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!n
    ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.p
    l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Tmek" <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    References: <9e56ad9a414cbc65f65b4a92a0cc7545$1@grupy.scigacz.pl>
    <i4mpvn$q29$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: Zipp shock Blokady
    Date: Sat, 21 Aug 2010 11:17:42 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Antivirus: avast! (VPS 100820-1, 2010-08-20), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 24
    Message-ID: <4c6f99b3$0$21008$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.191.36.232
    X-Trace: 1282382259 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 21008 79.191.36.232:2543
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:627993
    [ ukryj nagłówki ]

    woohoo wrote:
    > W dniu 2010-08-20 22:34, Punisher793 pisze:
    >> PS.Czy wiecie może czy poza modułem ma on jeszcze gdzieś blokadę?
    >> podobno jedna jest na katalizatorze a druga na filtrze powietrza i
    >> gaźniku, jednym słowem ma on ograniczony przedmuch. Jakie jest moje
    >> zdanie na ten temat? to kompletna brednia, po co blokować tyle rzeczy
    >> skoro wystarczy że moduł zapłonowy ogranicza obroty dzięki czemu
    >> jedzie on tylko 55 i nie więcej? a wy co o tym myślicie? może wiecie
    >> jak go wzmocnić? (V-power Racing za 5.50zł z Shella nie pomógł ;/ )
    >
    > W motorowerach zazwyczaj stosowane są równolegle trzy rodzaje blokad,
    > aby uzyskać jak najlepszą 'elastyczność' i ekonomię silnika (normy
    > spalin Euro 3 itd.). W Twoim Zippie najprawdopodobniej będziesz miał
    > dodatkowe blokady w wydechu i gaźniku lub filtrze powietrza (dysze o
    > mniejszej średnicy).
    > Myślę, że jak je ściągniesz, to motorek poleci te 120 km/h na prostej
    > poziomej, a z górki 135-140.

    Licznikowe. Jak chcesz sobie popsuc samopoczucie to zmierz predkosc gpsem.
    Bedzie wtedy prawdziwa.

    Tmek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: