-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: "Jackare" <1...@1...tralala.com>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: Zipp Nitro 250 czy Romet Division 249 ?
Date: Mon, 13 Jun 2011 12:44:24 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 25
Message-ID: <it4plh$eao$1@node2.news.atman.pl>
References: <acc29754bfae79b7fa9c158c308690b0$1@grupy.scigacz.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-73-86-137.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1307961841 14680 89.73.86.137 (13 Jun 2011 10:44:01 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 13 Jun 2011 10:44:01 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <acc29754bfae79b7fa9c158c308690b0$1@grupy.scigacz.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:642093
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "dongi'bongi" <pdbj@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
news:acc29754bfae79b7fa9c158c308690b0$1@grupy.scigac
z.pl...
> Zastanawiam sie nad zakupem 250 i jestem ciekaw waszych opini na temat
> wyzej wymienionych motorkow. Szukam 250 do 7-8tys. ,doswiadczenia brak. Z
> mila checia przejrze jakies ciekawsze propozycje ale za ta cene nie
> znalazlem motocykli tak ladnych wizualnie a co wiecej sa nowe. Interesuje
> mnie typy Szosowo-Turystyczne.
>
No to kupuj bo zapewne nie znajdziesz niczego porównywalnego w tej klasie.
Niestety są to czterosuwy. Jeżeli chodzi o "konie mechaniczne" to zdaje się
MZ ETZ 250/251 miała ich więcej, ale to był dwusuw. Generalnie przeciętna
technika w ładnym opakowaniu i dobrej w porównaniu z innymi markami cenie.
W tych pieniądzach zapewne kupisz coś japońskiego z dużym bagażem
doświadczeń, ale skoro Ty ch nie masz (i zapewne umiejętności pozwalających
na samodzielne naprawy - także nie masz) to nie warto by motocykl był po
przejściach, choć uszanowane egzemplarze GS500, CB500, ER500 wydają się być
nadal ciekawą alternatywą oferując około 50-60 KM. Z "wścieklizny" można
szukać RGV250 ale bez doświadczenia chyba nie warto, bo to i narowisty
sprzęt - właściwie wyścigówka ze światłami i skomplikowany technicznie a w
dodatku u nas niepopularny. Przejedź się na jednym i drugim a potem zdecyduj
który..
--
Jackare
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A