  • 1. Data: 2010-10-13 06:22:12
    Temat: Zintegrowany uklad odbiornika FM UHF
    Od: Dlabink <j...@o...pl>

    Jest potrzeba wykonania odbiornika FM na zakres 400-470MHz,
    25/12.5kHz. Czy spotkaliscie sie z jakimis obecnie produkowanymi
    ukladami scalonymi ktore w jednej obudowie zawieralyby synteze i caly
    odbiornik? Cos jak taki bardziej rozbudowany MC3362 ze starych czasow.
    Podstawowy warunek aby ten uklad byl dostepny w detalicznych
    ilosciach(to pewnie najtrudniejszy do spelnienia) i zeby mial wyjscie
    bezposrednio po demodulatorze a nie dopiero po calym torze m.cz. (bo
    taki znalazlem).

  • 2. Data: 2010-10-13 08:30:29
    Temat: Re: Zintegrowany uklad odbiornika FM UHF
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    Uzytkownik "Dlabink" <j...@o...pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
> [...]
    > ilosciach(to pewnie najtrudniejszy do spelnienia) i zeby mial wyjscie
    > bezposrednio po demodulatorze a nie dopiero po calym torze m.cz. (bo

    Obawiam sie, ze nie znajdziesz nowych konstrukcji analogowych.

  • 3. Data: 2010-10-13 08:50:51
    Od: Dlabink <j...@o...pl>

    > Obawiam sie, ze nie znajdziesz nowych konstrukcji analogowych.

    Rzeczywiscie z analogowymi jest juz ciezko, ale wlasnie znalazlem
    ADF7020, ktory jest przeznaczony do cyfrowki ale ma opcje wyjscia
    sygnalu analogowego. Co prawda to jest RX/TX w jednym ale cena jest do
    przyjecia i jako odbiornik ma wszystko co potrzeba. Troche
    skomplikowane jest jego ustawianie ale cos sie napisze na jakiegos uC.

  • 4. Data: 2010-10-13 08:55:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "William Bonawentura" <n...@i...pl> napisal w
    wiadomosci news:i93qn5$jaq$1@news2.ipartners.pl...
    > Uzytkownik "Dlabink" <j...@o...pl> napisal w wiadomosci
    > Obawiam sie, ze nie znajdziesz nowych konstrukcji analogowych.

    Jakies czesci serwisowe od NMT ?

    Odbiorniki pilotow do samochodow tez na czyms robia.

    No i mozna pogrzebac w tunerach do satelit - moze 470MHz z anteny
    nie miesci sie w ich mozliwosciach, a moze jednak miesci

    J.

  • 5. Data: 2010-10-13 09:19:21
    Od: Górski Adam <gorskiamalpa@wpkropkapl>

    > No i mozna pogrzebac w tunerach do satelit - moze 470MHz z anteny nie
    > miesci sie w ich mozliwosciach, a moze jednak miesci

    Dostać tuner SAT analogowy to już chyba marne szanse.

    A w cyfrowych konstrukcjach to z głowicy wychodzi już TS

    Adam

  • 6. Data: 2010-10-13 16:53:27
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    "Dlabink" <j...@o...pl> wrote in message
    r.googlegroups.com...
> [...]
    > przyjecia i jako odbiornik ma wszystko co potrzeba. Troche
    > skomplikowane jest jego ustawianie ale cos sie napisze na jakiegos uC.

    Poszukaj w schematach PMR-ów
    takie cos jest fajne....tylko chyba niedostepne w detalu

    http://www.nxp.com/documents/data_sheet/SA58646.pdf

    c.

  • 7. Data: 2010-10-13 20:45:58
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 13 Oct 2010 11:19:21 +0200, Górski Adam wrote:

    >Dostać tuner SAT analogowy to już chyba marne szanse.
    >A w cyfrowych konstrukcjach to z głowicy wychodzi już TS

    Ale taki komletnie zdemodulowany sygnal czyfrowy z satelity, czy
    analogowy kwadraturowy sprobkowany ?

    Bo to drugie moze sie nada :-)

    J.

  • 8. Data: 2010-10-14 06:36:47
    Od: Dlabink <j...@o...pl>

    > Ale taki komletnie zdemodulowany sygnal czyfrowy z satelity, czy
    > analogowy kwadraturowy sprobkowany ?
    >
    > Bo to drugie moze sie nada :-)
    >
    > J.

    Problem rozwiazany. Dostepny w detalu, niedrogi i spelnia moje
    wymagania az nadto czyli ADF7021

  • 9. Data: 2010-10-14 07:26:11
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    "Dlabink" <j...@o...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...
    > Problem rozwiazany. Dostepny w detalu, niedrogi i spelnia moje
    > wymagania az nadto czyli ADF7021

    tak pobierznie na niego zerknalem i nie widze wyjscia po demodulatorze FM.
    Pisza tam ze mozna uzyc wewnetrznego DAC jako demodulator FM

    c.

  • 10. Data: 2010-10-14 07:47:25
    Od: Dlabink <j...@o...pl>

    > tak pobierznie na niego zerknalem i nie widze wyjscia po demodulatorze FM.
    > Pisza tam ze mozna uzyc wewnetrznego DAC jako demodulator FM

    Wiem i taka opcja mi wystarcza.