  • 11. Data: 2010-10-14 08:33:32
    Temat: Re: Zintegrowany uklad odbiornika FM UHF
    Od: Górski Adam <gorskiamalpa@wpkropkapl>

    W dniu 10/13/2010 22:45, J.F. pisze:

    > Ale taki komletnie zdemodulowany sygnal czyfrowy z satelity, czy
    > analogowy kwadraturowy sprobkowany ?
    >
    > Bo to drugie moze sie nada :-)

    Szeregowy lub równoległy , cyfrowy , po wszelkich demodulacjach

    Adam

  • 12. Data: 2010-10-15 22:37:35
    Od: "Piotr \"Curious\" Slawinski" <c...@b...internetdsl.tpnet.lp>

    Dlabink wrote:

    > Problem rozwiazany. Dostepny w detalu, niedrogi i spelnia moje
    > wymagania az nadto czyli ADF7021

    hmm, a moge spytac o to zrodlo detaliczne?

  • 13. Data: 2010-10-17 19:42:08
    Od: Dlabink <j...@o...pl>

    > hmm, a moge spytac o to zrodlo detaliczne?
    >
    > --

    http://sklep.jusrad.pl

    Tam wyszlo najtamiej z przesylka

  • 14. Data: 2010-10-18 09:37:02
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    "Dlabink" <j...@o...pl> wrote in message
    a.googlegroups.com...
    > http://sklep.jusrad.pl
    > Tam wyszlo najtamiej z przesylka

    niech ktos im przekaze ze sklep z nie-polskiego IP (lub z nie PL locali)
    otwiera sie w wersji angielskiej, ktora nie nadaje sie do prezentowania.

    c.