  • Data: 2011-04-18 10:26:58
    Temat: Re: Zintegrowany audio Realtek nie chce działać
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-18 11:10, Taz pisze:

    > Użytkownik "Adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tak właśnie pomyślałem, że są jakies pozostałości po SB, kodery/dekodery
    > audio i inne
    > i już zanim przeczytałem twój post zastanawiałem się jak wyczyścić te
    > multimedia, bo zawsze
    > instalowałem winde z juz wpiętym SB. Tylko to co piszesz o batchu jest
    > niezbyt zrozymiałe
    > dla mnie. Po prostu nie wiem jak się to robi.

    Tekst pomiędzy liniami wrzuć do systemowego notatnika i zapisz jako
    batch, czyli nadając nazwę przykładowo SYSTEM.BAT (nie SYSTEM.BAT.TXT
    ani SYSTEM.TXT). Możesz zapisać na pulpicie.

    set devmgr_show_nonpresent_devices=1
    start devmgmt.msc

    Potem wystarczy standardowo uruchomić za pomocą myszki, w Menadżerze
    Urządzeń w menu widok zaznaczyć "Pokaż ukryte..." i dalej wg
    poprzedniego opisu.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.