-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Zimowy diesel wiosna lub latem?
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5aaadfa6$0$31358$65785112@news.neostrada.pl>
<5aace258$0$31350$65785112@news.neostrada.pl>
<5aad011d$0$675$65785112@news.neostrada.pl>
From: Trybun <c...@j...ru>
Date: Sat, 17 Mar 2018 14:28:17 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:52.0) Gecko/20100101 Thunderbird/52.6.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <5aad011d$0$675$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Content-Language: pl
Lines: 37
Message-ID: <5aad17e2$0$31373$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 188.33.97.25
X-Trace: 1521293282 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 31373 188.33.97.25:1340
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2626764
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-03-17 o 12:50, T. pisze:
> W dniu 2018-03-17 o 10:40, Trybun pisze:
>> W dniu 2018-03-15 o 22:03, Marcin pisze:
>>> Witam
>>>
>>> Jak zatankuje letni olej napedowy i nie zuzyje go do czasu mrozow to
>>> wytraci sie parafina i klopot.
>>> A co z sytaucja odwrotna? Zatankuje w zimie olej napedowy i bede
>>> malo jezdzil wiec gdy przyjda wysokie temperatury to w baku nadal
>>> bedzie zimowe paliwo. Jakie sa tego minusy? Moga sie brac z tego
>>> jakies problemy?
>>>
>>> Pozdrawiam,
>>> Marcin
>>
>>
>> Pieprzenie, panie kolego. W PRLu nikt nie słyszał o zimowym ON, były
>> 25stopniowe mrozy a mój dieselek w Oplu Rekordzie nigdy nie odmówił
>> współpracy. Co w osobówkach wtedy było extra ( a teraz nie ma, bo
>> paliwo musi być zimowe) że nie zamarzały? bo sam pomagałem kierowcy
>> Jelcza dostać się do filtra, który okazał się być "zapchany" paliwem..
>>
> Bo wtedy nie wymyślono jeszcze żadnych TDCI - łatwiej było je zapalać,
> jeździły nawet na oleju po frytkach, ale znacznie więcej paliły niż
> dzisiejsze diesle.
> T.
Czy łatwiej to trudno powiedzieć, mój obecny CRDI mimo trzech cylindrów
i jednej na pewno niesprawnej świecy, odpala całkiem dobrze. Natomiast
kiedyś diesel to była oszczędność. Np. wymiana świec żarowych w
przeciętnym aucie to koszt równowartość około 50zł, końcówek
wtryskiwaczy - mniej więcej to samo. W klekotach nie miało się co
popsuć, a standardowe przeglądy to dosłownie grosze. Z tym spalaniem to
też nie takie oczywiste - mam 1,5 litrowego CRDI i pożera on 6,5litra
Rekord miał motor 2.2 litra i spalał około litra mniej.
Następne wpisy z tego wątku
- 17.03.18 17:30 J.F.
- 17.03.18 18:16 Poldek
- 17.03.18 18:18 Poldek
- 17.03.18 18:47 Zenek Kapelinder
- 17.03.18 18:48 Zenek Kapelinder
- 17.03.18 18:49 Shrek
- 17.03.18 18:50 Shrek
- 17.03.18 18:52 Poldek
- 17.03.18 18:56 Shrek
- 17.03.18 19:09 Poldek
- 17.03.18 19:20 Shrek
- 17.03.18 19:39 Axel
- 17.03.18 21:36 Kris
- 17.03.18 23:28 Poldek
- 18.03.18 06:55 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=