  • 41. Data: 2014-11-21 12:21:13
    Temat: Re: Zimowy ON w Orlenie
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 20.11.2014 Trybun <i...@j...ru> napisał/a:

    > No tak, ale przecież nas kierowców interesuje czy jest dostępny na
    > stacjach paliw.

    Otóż to- dlatego więć przypuszczam, że to właśnie z tego powodu
    nie dostąpił zaszczytu wystąpienia w porównaniu.

    > I tak trochę z innej beczki - może sie orientujesz co to za ON który
    > jest sprzedawany na stacjach Orlenu pod nazwą Verwa czy Werva? Jest
    > trochę droższy od normalnego, ale z jakiego powodu?

    Chwalą się stadem cudownych dodatków, ale czy to rzeczywiście
    cokolwiek daje- nie mam pojęcia. Na firmówkach Orlenu tankuję
    tylko służbowo (benzyniaka- zwykłą 95), prywatnego P406 2.0HDI
    od zawsze w Leclercu. Paliwa mają bodajże z Orlenu właśnie,
    ale jest tam tylko "zwykły ON". I oczywiście "panienka z okienka"
    nie ma pojęcia, czy to zimowy czy przejściowy ;-)

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 42. Data: 2014-11-21 12:25:13
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 20.11.2014 Trybun <i...@j...ru> napisał/a:

    > No tak, ale przecież nas kierowców interesuje czy jest dostępny na
    > stacjach paliw.

    Otóż to- dlatego więc przypuszczam, że to właśnie z tego powodu

  • 43. Data: 2014-11-21 13:11:49
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Dominik & Co" <D...@g...pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:m4n7ep$lci$2@node1.news.atman.pl...

    > Otóż to- dlatego więc przypuszczam, że to właśnie z tego powodu
    > nie dostąpił zaszczytu wystąpienia w porównaniu.

    Z powodu droższych dodatków i wydatków na jego reklamę.

    > Chwalą się stadem cudownych dodatków, ale czy to rzeczywiście
    > cokolwiek daje- nie mam pojęcia.

    Rozmawiałem kiedys z chemikiem zorientowanym w temacie i według niego
    droższe dodatki nic nie zmieniają w paliwie.

> [...]
    > ale jest tam tylko "zwykły ON". I oczywiście "panienka z okienka"
    > nie ma pojęcia, czy to zimowy czy przejściowy ;-)

    Wszystkie paliwa normalne są ze sobą porównywalne jakościowo. Ważna jest
    baza (główny składnik) paliwa. Można trafić na dostawę paliwa, które ma
    więcej zanieczyszczeń.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 44. Data: 2014-11-23 01:28:34
    Od: "Jankol" <b...@w...pl.pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w wiadomości
> [...]

    > Rozmawiałem kiedys z chemikiem zorientowanym w temacie i według niego
    > droższe dodatki nic nie zmieniają w paliwie.

    Ciekaw jestem co by powiedział mechanik badający wpływ paliwa
    na zużycie silnika i układu wydechowego.

  • 45. Data: 2014-11-23 10:16:13
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2014-11-17 14:52, k...@g...com pisze:

    > Tam zimowy ON na stacji. Widziałem kartkę że benzyna zimowa była w dystrybutorze.

    a czy w kompresorach mają już zimowe powietrze? nie chciałbym mieć
    letniego przy -20...

    @

  • 46. Data: 2014-11-27 21:54:24
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2014-11-21 o 12:25, Dominik & Co pisze:

> [...]
    > ale jest tam tylko "zwykły ON". I oczywiście "panienka z okienka"
    > nie ma pojęcia, czy to zimowy czy przejściowy ;-)

    Po zakupie pierwszego diesla zadebiutowałem zatankowaniem właśnie tego
    paliwa. Nawet na wywieszce nie mieli go w cenniku, jednak jak się w
    kasie okazało że jest droższe. Nigdy więcej już go tą Vervą nie tankowałem.
    U mnie na okolicę to tylko Orlen pozostaje, pozostałe stacje to
    prywaciarska partyzantka, na dodatek o złej renomie, jednym słowem nie
    mam wyjścia. Benzyniaka tankuję wszędzie, ale diesla tylko gdzie, choć
    teoretycznie jest dobre paliwo.