    Date: Thu, 27 Nov 2014 21:54:24 +0100
    From: Trybun <i...@j...ru>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zimowy ON w Orlenie

    W dniu 2014-11-21 o 12:25, Dominik & Co pisze:

    > Otóż to- dlatego więc przypuszczam, że to właśnie z tego powodu
    > nie dostąpił zaszczytu wystąpienia w porównaniu.

    > Chwalą się stadem cudownych dodatków, ale czy to rzeczywiście
    > cokolwiek daje- nie mam pojęcia. Na firmówkach Orlenu tankuję
    > tylko służbowo (benzyniaka- zwykłą 95), prywatnego P406 2.0HDI
    > od zawsze w Leclercu. Paliwa mają bodajże z Orlenu właśnie,
    > ale jest tam tylko "zwykły ON". I oczywiście "panienka z okienka"
    > nie ma pojęcia, czy to zimowy czy przejściowy ;-)

    Po zakupie pierwszego diesla zadebiutowałem zatankowaniem właśnie tego
    paliwa. Nawet na wywieszce nie mieli go w cenniku, jednak jak się w
    kasie okazało że jest droższe. Nigdy więcej już go tą Vervą nie tankowałem.
    U mnie na okolicę to tylko Orlen pozostaje, pozostałe stacje to
    prywaciarska partyzantka, na dodatek o złej renomie, jednym słowem nie
    mam wyjścia. Benzyniaka tankuję wszędzie, ale diesla tylko gdzie, choć
    teoretycznie jest dobre paliwo.