  • 1. Data: 2014-11-17 14:26:56
    Temat: Zimowy ON w Orlenie
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    Czy już zaczęli sprzedaż zimowego ON na swoich stacjach? Te guły na
    stacji w Słupcy nie wiedzą co sprzedają a ja muszę zatankować cały
    zbiornik, a niechciałbym w razie czego mieć w zbiorniku letniego paliwa
    przy -20 stopniach.

  • 2. Data: 2014-11-17 14:28:27
    Temat: Re: Zimowy ON w Orlenie
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

> [...]
    > stacji w Słupcy nie wiedzą co sprzedają a ja muszę zatankować cały
    > zbiornik, a niechciałbym w razie czego mieć w zbiorniku letniego paliwa

    z każdą partią paliwa przyjeżdża kwit je opisujący. Na wielu stacjach
    nawet jest wywiweszony. to niech sobie zerkną co tam napisane.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2014-11-17 14:52:18
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 17 listopada 2014 14:27:48 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:
> [...]
    > stacji w Słupcy nie wiedzą co sprzedają a ja muszę zatankować cały
    > zbiornik, a niechciałbym w razie czego mieć w zbiorniku letniego paliwa

    Tam zimowy ON na stacji. Widziałem kartkę że benzyna zimowa była w dystrybutorze.

  • 4. Data: 2014-11-17 15:11:01
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 17.11.2014 Trybun <i...@j...ru> napisał/a:
> [...]
    > stacji w Słupcy nie wiedzą co sprzedają a ja muszę zatankować cały
    > zbiornik, a niechciałbym w razie czego mieć w zbiorniku letniego paliwa

    Teraz pewnie mają przejściowy, zimowy bodaj od
    1 grudnia. Kup depresator za parę złotych-
    na info od sprzedawcy bym nie liczył.

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 5. Data: 2014-11-17 16:01:58
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Trybun" <i...@j...ru> napisał w wiadomości
> [...]
    > w Słupcy nie wiedzą co sprzedają a ja muszę zatankować cały zbiornik, a
    > niechciałbym w razie czego mieć w zbiorniku letniego paliwa przy -20

    Zajedź na inną stację. W dokumentach dostaw paliw są takie informacje.
    Kiedyś na Statoil dziewczyna za kasą tez nie wiedziała, że jest ON zimowy.
    Podejrzewała, że się z niej nabijam.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

    ---
    Avast.

  • 6. Data: 2014-11-17 16:17:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości
> [...]
    >stacji w Słupcy nie wiedzą co sprzedają a ja muszę zatankować cały
    >zbiornik, a niechciałbym w razie czego mieć w zbiorniku letniego

    Prawie na pewno tak - oni tez nie chca reklamacji i dobrze wiedza co
    kiedy produkowac i sprzedawac.

    Tylko ze "zimowy" nie jest na ciezkie mrozy. Na takie potrzebny
    "arktyczny".

    J.

  • 7. Data: 2014-11-17 18:45:21
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "Trybun" <i...@j...ru> wrote in message
> [...]
    > Słupcy nie wiedzą co sprzedają a ja muszę zatankować cały zbiornik, a
    > niechciałbym w razie czego mieć w zbiorniku letniego paliwa przy -20

    dolej 15% benzyny i będzie prawie to samo...

    Pzdr
    Piotrek

  • 8. Data: 2014-11-17 20:01:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik X-Man k...@w...pl ...

    > dolej 15% benzyny i będzie prawie to samo...

    To samo chciałem napisac :)

  • 9. Data: 2014-11-17 21:02:32
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 17 Nov 2014 14:26:56 +0100, Trybun <i...@j...ru> wrote:

    >przy -20 stopniach.

    W prognozach długoterminowych to do końca roku nie przewidują takich
    temperatur.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 10. Data: 2014-11-18 09:23:25
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2014-11-17 o 15:11, Dominik & Co pisze:

    > Teraz pewnie mają przejściowy, zimowy bodaj od
    > 1 grudnia. Kup depresator za parę złotych-
    > na info od sprzedawcy bym nie liczył.

    Skoro piszesz że jest coś takiego do nabycia to nie ma strachu. W każdej
    chwili można kupić i dodać.