eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZimówki na jednej osi › Re: Zimówki na jednej osi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 05 Nov 2014 11:22:21 +0100
    From: Trybun <I...@j...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:31.0) Gecko/20100101 Thunderbird/31.2.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zimówki na jednej osi
    References: <545876fa$0$18087$65785112@news.neostrada.pl>
    <m3a7u2$vv7$1@speranza.aioe.org>
    <5458b192$0$12622$65785112@news.neostrada.pl>
    <m3akjq$14e$1@speranza.aioe.org>
    In-Reply-To: <m3akjq$14e$1@speranza.aioe.org>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 141104-1, 2014-11-04), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 40
    Message-ID: <5459fa5a$0$18080$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: user-109-243-63-88.play-internet.pl
    X-Trace: 1415182939 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 18080 109.243.63.88:1207
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2548633
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-11-04 o 14:33, Marek pisze:
    > On 04.11.2014 11:59, Trybun wrote:
    >> W dniu 2014-11-04 o 10:57, Marek pisze:
    >>> On 04.11.2014 07:49, Trybun wrote:
    >>>> Próbował ktoś? Zima na przodzie a letnie na tyle, nie pogorszy to
    >>>> znacząco właściwości jezdnych?
    >>> Dla swojego bezpieczenstwa daj zimowe na tyl.
    >>>
    >>
    >> Ale wtedy przypuszczalnie będą wielkie problemy z ruszeniem na śniegu.
    >> Tak miałem w Vectrze, na wstecznym czy do przodu ani o centymetr nie
    >> chciała się przestawić, na równym terenie!!. A jako ciekawostkę powiem
    >> że Audi z 85roku na letnich oponach był w stanie wyjechać o własnych
    >> siłach z metrowej zaspy. Qr*a, co to były za auta, jak dobrze dopasowana
    >> rękawiczka... albo pierwsze Kadety,..
    >
    > Jesli jezdzisz wolno i tylko po wsi to daj na przod. Bedziesz mial
    > lepsze ruszanie.
    > Jesli juz planujesz jechac gdzies ciut szybciej i na zakretach to wole
    > kosztem lepszego ruszania bezpieczniej jest miec lepsza stabilnosc w
    > zakretach.
    > Jak Ci przod ucieknie to jakos to skontrujesz silnikiem, kierownica
    > lub hamulcem. Jak ucieka tyl to mozesz tylko patrzec. Ewentualnie
    > recznym cos tam probowac.
    >
    > Swoja droga to proponuje testowo na szerokiej drodze na lodzie zrobic
    > nagly skret kierwnica i przyhamowac. Wtedy zrozumiesz o czym pisze.
    > Jak tak kiedys awaryjnie mijalem autostpowicza co mi pod kola wyskoczyl.
    >

    Bez przesady, jeżdżę co prawda wolno ale od czasu do czasu zdarzy się i
    dłuższy wyjazd.

    Tutaj to chyba zartujesz, od początku jeździłem tylnonapędowymi
    autami, i jako tako uciekający tył potrafiłem opanować, po prostu kontry
    kierownicą.. Kompletnie za to zgłupiałem gdy w Jugosławii wsiadłem w
    Zastavę a w niej zamiast zarzucać tyłem, zaczęła przodem wyjeżdżać na
    wprost przy pokonywaniu zakrętu. Prawdę pisząc do dzisiaj zdecydowanie
    wolę uciekanie tyłu od sytuacji gdy to następuje zarzucanie przodem.
    No jasne, pasażer to najlepsze zabezpieczenie na zimowe wyjazdy.:-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: