-
41. Data: 2010-12-21 21:29:27
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Od: "Tytus" <t...@g...pl>
Siemka
"Michał V-R"
jaki? domyslam sie ze dynamo, powyzej 130 niutkow
100-400 Nm, mowil ze bedzie swiatla regulowal...
--
Tytus
żółta motorynka
i malagutek
-
42. Data: 2010-12-22 09:05:59
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Od: Michał V-R <m...@o...pl>
W dniu 2010-12-22 01:59, Tytus pisze:
> 100-400 Nm, mowil ze bedzie swiatla regulowal...
a ja myslalem do swiatel to plaskownik
--
Pozdrawiam
Michal V-R
gg 9409047
----------------------------------------
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy
----------------------------------------
-
43. Data: 2010-12-22 09:20:48
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Od: Michał V-R <m...@o...pl>
W dniu 2010-12-21 16:12, Tytus z fabryki pisze:
> No to sie okaze jak z tymi panewkami jest w maju - na pierwszym Nowodworze
Lub wczesniej, na odcinkach dojazdowych... do posesji hihihi
--
Pozdrawiam
Michal V-R
gg 9409047
----------------------------------------
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy
----------------------------------------
-
44. Data: 2010-12-22 09:25:39
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Od: Michał V-R <m...@o...pl>
W dniu 2010-12-22 17:09, Tytus z fabryki pisze:
> ja nie wiem - byc moze plaskownik do przedluzenia metrowego klucza
Albo bedzie po lampe podkladal, zeby ustawic poziom :-)
--
Pozdrawiam
Michal V-R
gg 9409047
----------------------------------------
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy
----------------------------------------
-
45. Data: 2010-12-22 10:50:29
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Od: Michał V-R <m...@o...pl>
W dniu 2010-12-22 17:51, Tytus z fabryki pisze:
> No cos Ty...pod lampy to on waserwage podklada...
>
aaa, racja, to co on moze jeszcze zrobic z tym plaskownikiem?
wiem, uklepie nowa tuleje pod kosz sprzegla
--
Pozdrawiam
Michal V-R
gg 9409047
----------------------------------------
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy
----------------------------------------
-
46. Data: 2010-12-22 12:39:24
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>
Siemka
*** "Michał V-R"
a ja myslalem do swiatel to plaskownik
ja nie wiem - byc moze plaskownik do przedluzenia metrowego klucza
--
Pozdrawiam
Tytus z fabryki
-
47. Data: 2010-12-22 13:21:03
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>
Siemka
*** "Michał V-R"
Albo bedzie po lampe podkladal, zeby ustawic poziom :-)
No cos Ty...pod lampy to on waserwage podklada...
--
Pozdrawiam
Tytus z fabryki
-
48. Data: 2010-12-22 23:36:34
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Od: marider <m...@g...pl>
W dniu 2010-12-19 16:33, []v[]artec pisze:
> Cześć
>
> Jako, że nie mam ciepłego garażu przepalam co dwa tygodnie swojego
> Hornecika.
Wyjasnij - w jakim celu? Jesli jest prawidlowo przygotowany do zimowania
to po co w ogole go tykac poza wyjeciem aku i przykryciem pokrowcem az
do wiosny czy przetoczeniem raz na jakis czas jesli nie masz
podnosnikow? Serio pytam. I nie mow ze na scigaczu o tym pisali...
Pzdr
PS: te Mivv'y to wylecialyby u mnie z tego Horneta na 1 miejscu ;)))
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki
-
49. Data: 2010-12-29 12:36:48
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Od: "[]v[]artec" <m...@W...pl>
W dniu 2010-12-23 00:36, marider pisze:
> Wyjasnij - w jakim celu? Jesli jest prawidlowo przygotowany do zimowania
> to po co w ogole go tykac poza wyjeciem aku i przykryciem pokrowcem az
> do wiosny czy przetoczeniem raz na jakis czas jesli nie masz
> podnosnikow? Serio pytam. I nie mow ze na scigaczu o tym pisali...
>
> Pzdr
> PS: te Mivv'y to wylecialyby u mnie z tego Horneta na 1 miejscu ;)))
Oleju do cylindrów nie zalewam, robiłem to kiedyś - w zimie potem nic
nie robiłem. Teraz przepalam, jakoś tak wolę, żeby silnik popracował i
przesmarował wszystko w środku sam, pozbył się wilgoci itd. Oczywiście
akumulator wymontowany, przynoszę z ciepłego na czas odpalania, wszystko
z zewnątrz zabezpieczone antykorozyjnie i przykryte pokrowcem. No i
przetaczam przy odpalaniu. Taką szkołę teraz wyznaję.
A co do MIVVów to oczywiście kwestia gustu. Wg mnie to jedyne
akcesoryjne wydechy, które tutaj pasują. Ani owale, ani okrągłe puszki
to nieporozumienie przy takim zadziornym i optycznie lekkim tyłku.
Zgodzę się jeszcze na triovale z Yoshimury. Są ok. Poniżej kilka fotek.
:: Oval REMUS:
http://img412.imageshack.us/img412/9329/122033606zho
nda919rears.jpg
:: MIVVy z db killerami:
http://img560.imageshack.us/img560/7713/cb919r007lor
es.jpg
do porównania z LeoVince Oval
http://img89.imageshack.us/img89/875/p1010106r.jpg
:: Oval LeoVince jeszcze raz:
http://img340.imageshack.us/img340/8263/1355573271.j
pg
:: Trioval Yoshimura:
http://img339.imageshack.us/img339/7927/dsc01087a.jp
g
http://img51.imageshack.us/img51/6559/dsc01073a.jpg
:: Okrągły:
http://img808.imageshack.us/img808/1552/919clj8.jpg
:: Wydech poprowadzony dołem z kolektorem od 900RR:
http://img264.imageshack.us/img264/6012/912af8d.jpg
Fabryczne wydechy są bardzo ładne. Na zmianę wydechów zdecydowałem tylko
ze względu na doznania dźwiękowe. Mogłem je wybebeszyć, ale dźwięk
takowych mnie nie zachwyca. Jeśli ktoś by się pytał o fajne felgi na
niektórych zdjęciach to są to felgi od CBR F3 (przód) i od 900RR (tył).
--
Martec - Jelenia Góra
.:: CB 900F Hornet owns the road - it really does !
.:: http://img440.imageshack.us/img440/9121/kneedown.jpg
.:: http://img831.imageshack.us/img831/3541/kneedown2.jp
g