-
31. Data: 2010-12-20 14:35:26
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Od: donia <d...@p...onet.pl>
W dniu 2010-12-20 15:02, masti pisze:
>
> pewnie podgrzewałeś na starym oleju i do tego mineralnym. Trzeba było
> zalać nufkie full syntetic toby było git.
ale przed zimą, czy po?
--
pzdrv
donia i F800GS lodówka
=Wrocław=
-
32. Data: 2010-12-20 14:38:41
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>
Użytkownik "donia" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:ienpjd$voo$...@n...onet.pl...
> W dniu 2010-12-20 15:02, masti pisze:
>>
>> pewnie podgrzewałeś na starym oleju i do tego mineralnym. Trzeba było
>> zalać nufkie full syntetic toby było git.
>
>
> ale przed zimą, czy po?
Nie wywołuj wilka z lasu, bo chłopakom ich nocne koszmary powyłażą z
kill-file'ów.
-
33. Data: 2010-12-20 14:40:50
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Od: masti <g...@t...hell>
Dnia pięknego Mon, 20 Dec 2010 15:35:26 +0100 osobnik zwany donia
wystukał:
> W dniu 2010-12-20 15:02, masti pisze:
>>
>> pewnie podgrzewałeś na starym oleju i do tego mineralnym. Trzeba było
>> zalać nufkie full syntetic toby było git.
>
>
> ale przed zimą, czy po?
przed każdym paleniem :)
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett
-
34. Data: 2010-12-20 17:07:19
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>
W dniu 2010-12-20 15:02, masti pisze:
> Trzeba było zalać nufkie full syntetic toby było git.
Tylko pod warunkiem ze motocykl ma przebieg nie wiekszy niz 5 tys km i
jest u nas od nowosci! W przeciwnym wypadku syntetyk moze wyplukac syf,
silnik sie rozszczelni i korba wyjdzie przez karter!
pozdr
newrom sikacz user nr 54323
--
Estrella - do sprzedania
DRZ 400S - kupie -------- Cos Jesus he knows me
RD07 - dożywocie. -------- And he knows I'm right
-
35. Data: 2010-12-20 18:12:53
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Od: Piotr Kompa <p...@w...pl>
Kamil Nowak 'Amil' wrote:
> z...@p...onet.pl napisał(a):
>> Bardzo trudno utrzymywać obroty tuż przy granicy odcięcia. Udaje się
>> to tylko najlepszym wymiataczom. Lepiej niech zrobi to komputer,
>> kręcisz do odcięcia, a komputer pilnuje żeby obroty oscylowały
>> w granicach optymalnych.
>
> No masz racje, patrzylem na to ze swojej perspektywy, a ja to wymiatacz
> jestem. Tak wiec maneta do spodu i tak potrzymac przez minute/dwie. A
Aaa. Ja się zastanawiałem do czego jest czerwone pole na obrotomierzu, a
teraz już wiem - do rozgrzewania silnika zaraz po odpaleniu ;)
--
Pozdrawiam,
Kompan.
"-Hi!" - lied the politician.
-
36. Data: 2010-12-20 19:21:51
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Od: "[]v[]artec" <m...@W...pl>
W dniu 2010-12-19 21:28, nalesnik pisze:
> []v[]artec wrote:
>> jak pobiję VIFON'a to już będę z siebie dumny.
>
> Masz ambicje, dobrze.
> http://www.youtube.com/watch?v=hGPs1h4V_gk <-- to przebij! ;)
>
Hehe, dobry jest, cóż za euforia :D
--
Martec - Jelenia Góra
.:: CB 900F Hornet owns the road - it really does !
.:: http://img440.imageshack.us/img440/9121/kneedown.jpg
.:: http://img831.imageshack.us/img831/3541/kneedown2.jp
g
-
37. Data: 2010-12-21 07:43:17
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>
>> Bardzo trudno utrzymywać obroty tuż przy granicy odcięcia. Udaje się
>> to tylko najlepszym wymiataczom. Lepiej niech zrobi to komputer,
>> kręcisz do odcięcia, a komputer pilnuje żeby obroty oscylowały
>> w granicach optymalnych.
>
> No masz racje, patrzylem na to ze swojej perspektywy, a ja to wymiatacz
> jestem. Tak wiec maneta do spodu i tak potrzymac przez minute/dwie. A
Aaa. Ja się zastanawiałem do czego jest czerwone pole na obrotomierzu, a
teraz już wiem - do rozgrzewania silnika zaraz po odpaleniu ;)
Odpowiadam :
Czerwone pole tak - tak to wskaznik rozgrzewania , ale tylko w zimie
i przy temp. > -5oC,
latem pole na prawym skraju pełni funkcje wyłacznika zapłonu
( swoja drogą pytanie na serio czy mozna w ten sposob zgasic motor ?
czyli matetka na full i doprowadzajac do odciecia zapłnu poczekać aż zgasnie
nie odpuszczajac ?
chyba nie bo bedzie sie zmniejszala po odcieciu prędkosc obrotowa i odciecie
bedzie przestawało
działac więc silnik znowy sie wkręci do poziomu odciecia i tak cyklicznie
ale pewnosci nie mam ? )
-
38. Data: 2010-12-21 11:40:31
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>
Siemka
*** "Michał V-R"
ooo, a tego nie slyszalem
To swiadczy tylko o tym ze jestesmy swiadkami tylko ulamka tego co kolega AZ
nazywa oficjalnie "nic nie robieniem przy KHI" a poza preclem "obsluga
codzienna"...
A wiesz jaki klucz on kazal mi z roboty wziac???
Ledwo mnie do dzipa siem zmiescil...
--
Pozdrawiam
Tytus z fabryki
-
39. Data: 2010-12-21 11:42:58
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>
Siemka
***"Michał V-R" oj sie czepiasz, smiec mu sie dostal pod zaworek iglicowy,
Smiec - czyli nakretka M12???
*** przedmuchal i jest git, ale oleum do wymiany, dobrzerz, ze na
rozrzedzonym oleum nie zatarl panewki
No to sie okaze jak z tymi panewkami jest w maju - na pierwszym Nowodworze
:)
--
Pozdrawiam
Tytus z fabryki
-
40. Data: 2010-12-21 11:45:36
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Od: AZ <a...@g...com>
On 2010-12-21, Tytus z fabryki <t...@g...pl> wrote:
>
> ***"Micha? V-R" oj sie czepiasz, smiec mu sie dostal pod zaworek iglicowy,
>
> Smiec - czyli nakretka M12???
>
Tak, ta od sprzegla.
>
> No to sie okaze jak z tymi panewkami jest w maju - na pierwszym Nowodworze
>:)
>
Spoko, jeszcze bedziesz mierzyl mi czasy ~2:00 z widowni.
--
Artur
ZZR 1200