  • Data: 2021-09-10 09:33:49
    Temat: Re: Ziew...
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/09/2021 08:59, _Master_ wrote:
    > Jeśli potrafisz podaj lepszy albo zrób swoje RZETELNE badania.

    Nie mogę. Nie mam doświadczenia, zaplecza, wiarygodności, pieniędzy, kadry.

    Z tej przyczyny czytam publikajce majace takie cechy.

    Polecam to też Tobie.

    > Jak na razie pierdolisz tylko że "tonapewnonieprawda"

    Nic takiego nie twierdze. Twierdze, że twoje machnie rękami, o które się
    podpierasz, jest gówno warte.

    Natomiast aby stwierdzić czy coś jest czy nie prawda, nalezy podać
    wiarygodne badania naukowe. na razie: nie wiadomo. Wobec tego nic nie
    twierdze.

    Natomiast bardzo chętnie punktuje dziury w myśleniu ideologicznych
    przygłupów. Z prawa i lewa.

    To akurat moża robić bez badań.

    To robi codziennie nauka - poddaje krytyce.

    > Dlaczego to nie prawda? Konkret?

    Nie ma konkretu. Ale ja nic nie postuluje. Wiec nie muszę konkretów
    podawać. Ja tylko *wątpie* z uwagi na brak dowodów na dowolną tezę w tym
    temacie.

    > I nie pyskuj

    Starszemu!