  • 71. Data: 2011-09-18 00:58:25
    Temat: Re: Zientarski wyzdrowiał i zjadł pizze! :)
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-17 16:51:15 +0000, Grejon <g...@g...com> said:

    > Aha, Pasieczny i Sokołowski to też w TV pracują bo się pojawiają na ekranie?

    Nie znam gości.

    --
    Bydlę

  • 72. Data: 2011-09-18 02:14:37
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 16/09/2011 18:49, Ghost wrote:

    > Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    rari-i-smierci-kolegi-,galeria-artykulu,114829,13.ht
    ml

    > Ty rzeczywiscie masz ze soba jakis problem, jak z reszta wiekszosc
    > czytelnikow brukowcow.

    Tak już mają małe, zawistne cipki. Sam tyra w fabryce za 1500zł i
    internet jest jedynym miejscem, w którym może poczuć się lepszy.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 73. Data: 2011-09-18 02:20:29
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 16/09/2011 10:22, Olo wrote:

    > pięknie powiedziane!!!
    > dodać trzeba, że polscy "celebryci" to zwykłe dupki i chamy, wszystko
    > wychodzi na imprezach typu VIP Party, na których miałem okazję grać, jak
    > się za przeproszeniem najebią jak szpadle.

    Dzięki Bogu mamy tutaj elitę intelektualną i kulturalną polskiego
    społeczeństwa. PMS to prawdziwa kopalnia inteligencji godnej salonów
    królowej angielskiej, ogłada, poszanowanie prawa, elokwencja i
    przenikliwe umysły. Codziennie drukuję kilkadziesiąt stron z tej grupy i
    wcieram kartki w gołą klatę, żeby wchłonąć jak najwięcej tych
    wspaniałości przez skórę.

    Eh.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 74. Data: 2011-09-18 07:27:48
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-09-18 00:58, Bydlę pisze:

    > Nie znam gości.

    http://www.google.com/search?btnG=1&pws=0&q=wojciech
    +pasieczny

    http://www.google.com/search?btnG=1&pws=0&q=mariusz+
    soko%C5%82owski

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 75. Data: 2011-09-18 08:51:46
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-18 05:27:48 +0000, Grejon <g...@g...com> said:

    > http://www.google.com/search?btnG=1&pws=0&q=wojciech
    +pasieczny

    > http://www.google.com/search?btnG=1&pws=0&q=mariusz+
    soko%C5%82owski

    Ani nie odczuwam potrzeby szukania.
    Tego drugiego widziałem gdzieś w tiwi.
    OIDP nie ma swojego programu, więc nie robi w telewizji.

    --
    Bydlę

  • 76. Data: 2011-09-18 09:04:35
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-09-18 08:51, Bydlę pisze:

    > Ani nie odczuwam potrzeby szukania.
    > Tego drugiego widziałem gdzieś w tiwi.
    > OIDP nie ma swojego programu, więc nie robi w telewizji.

    Ale to teraz doprecyzowałeś :-P

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 77. Data: 2011-09-18 09:42:56
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 16.09.2011 12:35, kamil d pisze:
> [...]
    rari-i-smierci-kolegi-,artykuly,114829,1.html

> [...]
    > upośledzoną ofiarę wypadku, gościa, który już zawsze będzie musiał
    > chodzić "na miasto" w towarzystwie mamy bo nie potrafi kontrolować
    > swoich zachowań.
    >
    > Załóżmy, że znalazł się ambitny sędzia i gość przykładnie dostał 5 lat
    > bezwzględnego pudła. Następnego dnia rano słyszymy o pochopnie wydanym
    > wyroku na ociemniałego wskutek nieszczęśliwego wypadku wybitnego
    > dziennikarza a pod 79xx można wysłać SMS z pomocą dla rodziny - tak
    > ciężko to sobie wyobrazić?
    >
    > Punkt widzenia zależy od fantazji tzw. "dziennikarzy". Jak jest na

    TAk. i powinniśmy sie powstrzymać od samosądów, niemniej jednak fakt ze
    MZ nie został osądzony jest dla niego wysoce korzystny! Dla czego wiec
    ma z tego faktu korzystac? 3.5 roku? Niedługo mu się przedawni! Skoro
    jest chory(domniemam ze to okoliczność uniemożliwiająca sądzenie) to
    niech sie leczy w szpitalu, sanatorium.... Staram sie znaleźć w sobie
    odrobinę obiektywizmu, ale ma trudności. Omijający go obcy ludzie
    powinni go witać "cześć domniemany morderco". Wtedy spacer po mieście
    niebyłby już taki przyjemny
    ToMasz

  • 78. Data: 2011-09-18 10:38:07
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > obiektywizmu, ale ma trudności. Omijający go obcy ludzie powinni go witać
    > "cześć domniemany morderco". Wtedy spacer po mieście niebyłby już taki

    No ale gdyby zdjecie dowodzace pelni zdrowia prokuraturze dostarczyc mozna
    by mowic o dochodzeniu sprawiedliwosci, a wyplakiwanie sie "o ten buc
    pokazal _CZYTEL:NIKOM_ fakacza" (nie pstrykaczowi ze zleceniem, nie
    fucktowi, tylko _szanownemu_panstwu_, ot taka prymitywna manipulacyjka) jest
    zenujace, a zjadanie takiego gowna i epatowanie nim innych, jak to uczynil
    DoQ, to juz upadek cywilizacji bialego czlowieka.

  • 79. Data: 2011-09-18 13:52:04
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 18-09-2011 10:38, Ghost pisze:
    > zenujace, a zjadanie takiego gowna i epatowanie nim innych, jak to uczynil
    > DoQ, to juz upadek cywilizacji bialego czlowieka.

    Tak dla sprostowania, jako że wycierasz sobie mną gębę.
    Upadek białego człowieka to modne ostatnio usprawiedliwianie sprawców
    wypadków, bandytów, gwałcicieli czy innych pedofili. Szukanie
    sprawiedliwości nie tam gdzie powinna być, to jakieś pokolenie "drugiego
    dna". Dobrym przykładem jest opisywany ostatnio wypadek BMW, gdzie banda
    szczyli zamiast wyciągać wnioski, broni kierowcy "wrzeszcząc" - nie
    wiecie jak było! należy im się szacunek, bo umarli! Idealnie pasujesz do
    tego schematu, choć z tą swoją wymuszoną "inteligencją" zastosowałbyś
    raczej pojęcie "polegli".

  • 80. Data: 2011-09-18 16:26:44
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Tak...

    [ciach]

    ..wyglada Twoj EOT - belkot bez zwiazku i walka z tezami, ktore wkladasz w
    usta adwersazom.