  • 61. Data: 2011-09-17 11:42:09
    Temat: Re: Zientarski wyzdrowiał i zjadł pizze! :)
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 17-09-2011 11:40, Ghost pisze:

    > nieno, chamowa - kopiowac cudze odpowiedzi

    wzruszające

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 62. Data: 2011-09-17 11:44:20
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Pracował jako dziennikarz dla SE i jakoś to nikomu nie przeszkadzało?

    ALe ja mam w dupie to gdzie jakis koles pracuje.

    > Nie, powinni ich wychłostać i w lochu zamknąć.

    Eno zaraz wychlostac - pokazac fakacza wystarczy.

    > Jeśli dalej będzie Cię dziwiło polowanie na celebrytów, to przypomnij mi
    > że jesteś kretynem.

    Jesli nadal nie bedziesz rozumial slowa pisanego mozesz kiedys wpasc w
    klopoty, czasem analfabetyzm konczy sie np. finansowo w plecy.

    > Księżna Diana się znalazła.

    W fuckcie przeczytales, ze jej nie pochowali tam gdzie pochowali?

  • 63. Data: 2011-09-17 11:45:01
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > wzruszające

    anitroche, raczej dowodzace twojej impotencji intelektualnej

  • 64. Data: 2011-09-17 11:56:35
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 17-09-2011 11:44, Ghost pisze:

    > ALe ja mam w dupie to gdzie jakis koles pracuje.
    > W fuckcie przeczytales, ze jej nie pochowali tam gdzie pochowali?

    O patrz, jak trzeba to masz w dupie gdzie i kto pracuje. Ale jak jakiś
    fotograf "fucktu" robi zdjęcia obiektowi twoich westchnień, to już
    wielkie aj waj. Widzę że typowa gnida z ciebie. Z mojej strony EOT.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 65. Data: 2011-09-17 12:00:23
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 17-09-2011 11:45, Ghost pisze:

    > anitroche, raczej dowodzace twojej impotencji intelektualnej

    Ale mi dosrałeś tą ciętą ripostą!

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 66. Data: 2011-09-17 12:35:16
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > Nikt nie ma dupie takich rzeczy. Czlowiek jest ziwerzeciem standnym i ma

    > duzy problem olac to, co ktos na jego temat adresuje do tysiecy ludzi.

    Jakoś nie mają z tym problemu piosenkarki. Cykną im fotkę jak są bez majtek i
    się nie burzą tylko cieszą. Zwyczajnie olewają. Każdy ma prawo się bronić. pod
    warunkiem że ma argumenty. W tym przypadku dawno powinien dostać 5 lat do
    odsiadki. Tak mało bo bo na jego korzyść działa że jechał z takim samym idiotą
    jak jest. Normalny jak by widział że ktoś dostał pierdolca to powinien zrobić
    wszystko żeby zatrzymać samochód i co najmniej wysiąść. Optymalna wersja to
    dalsze uniemożliwienie jazdy i wezwanie policji. Po połowie kary wypuścić,
    zabronić do końca życia kierowania wszystkim co ma kierownicę i sprawa
    załatwiona. Nikt do nikogo nie ma w takiej sytuacji pretensji. Wtedy może się
    bronić przed atakami fotoreporterów. Jak po wypadku jest bardziej niepoczytalny
    niż przed wypadkiem. Bo nikt o zdrowych zmysłach nie powie że miał klepki równo
    poukładane i właściwą ilość oleju w głowie. To bronić ma go państwo, bo sam nie
    może. Dziwnie, tam gdzie jest trochę większa cywilizacja dają sobie z tym radę.
    Taki Polański. Zientarski przy nim to taki mały ledwo widoczny kurz. Jest jednym
    z wielkich tego Świata. Jeszcze żyje a już przeszedł do historii. Został
    oskarżony o cipcianie z nieletnią. Ile w tym prawdy wie tylko on i ona. A i tak
    po kilkudziesięciu latach nie pojedzie do USA i szerokim łukiem omija
    amerykańskie ambasady. Wychodzi że tam nie ma zmiłuj się dla nikogo. Tutaj jakaś
    pieprzona rasa panów się wyindywidualizowała z rozetuzjazmowanego tłumu.

  • 67. Data: 2011-09-17 13:21:42
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > O patrz, jak trzeba to masz w dupie gdzie i kto pracuje.

    Oczywiscie, gdyz - moj Ty gluptasku - ma znaczenie raczej czym sie zajmuje,
    a nie gdzie. Ale jeszcze wieksze znaczenie ma czy jest sie debilem
    zjadajacym te historyjki obrazkowe.

    > Ale jak jakiś fotograf "fucktu" robi zdjęcia obiektowi twoich westchnień,
    > to już wielkie aj waj.

    Masz ajwaj dla pracujacych w fukcie?

    >Widzę że typowa gnida z ciebie.

    Zapewne krytykujacy gwalcenie dzieci, tez Ci gnidami sie jawia.

    > Z mojej strony EOT.

    Wlasnie, wroc ogladac obrazki w fuckt i innych szmatach.

  • 68. Data: 2011-09-17 13:22:51
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    [ciach] kogutek jak zwykle w temacie

  • 69. Data: 2011-09-17 15:03:27
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-17 09:22:13 +0000, jerzu <t...@p...onet.pl> said:

    > Oczywiście że nie. Miał własną firmę (a właściwie spółkę z niejakim
    > Pruszyńskim), nie był pracownikiem żadnej TV.

    OK, termin posada nie oznacza etatu - ale w potocznym rozumieniu -
    pracował w tiwi, gdyż występował na ekranie.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 70. Data: 2011-09-17 18:51:15
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-09-17 15:03, Bydlę pisze:

    > OK, termin posada nie oznacza etatu - ale w potocznym rozumieniu -
    > pracował w tiwi, gdyż występował na ekranie.
    > :-)

    Aha, Pasieczny i Sokołowski to też w TV pracują bo się pojawiają na ekranie?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi