  • 51. Data: 2011-09-16 19:50:56
    Temat: Re: Zientarski wyzdrowiał i zjadł pizze! :)
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 16 Sep 2011 19:46:55 +0200 osobnik zwany Ghost
    wystukał:

    > Koles widzi, ze ktos go sledzi i pstryka i wie, ze jest na niego
    > zlecenie i bedzie smarowanko w brukowcu.

    i ma to w dupie. Najwyżej się bezmózgi łykające tę papkę podniecą

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 52. Data: 2011-09-16 19:53:20
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Dnia pięknego Fri, 16 Sep 2011 19:46:55 +0200 osobnik zwany Ghost
    > wystukał:

    > i ma to w dupie. Najwyżej się bezmózgi łykające tę papkę podniecą

    Nikt nie ma dupie takich rzeczy. Czlowiek jest ziwerzeciem standnym i ma
    duzy problem olac to, co ktos na jego temat adresuje do tysiecy ludzi.

  • 53. Data: 2011-09-16 22:23:59
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 16-09-2011 19:37, Ghost pisze:
    > Zjadasz kupy fucktu, troche godnosci - nie chodzi, ze dales linka, ale
    > Z sugestia... w dodatku, ze gest do czytelnikow - nie, gest byl dla hieny.

    Przypomnij, dla jakiego dziennika pracował kumpel Zientarskiego (ten
    którego wysłał na tamtą stronę) ?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 54. Data: 2011-09-17 07:44:18
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 16 Sep 2011 08:44:28 +0200, WW <w...@v...pl> wrote:

    >szybciutko wróci na ciepła
    >posadkę redaktora do TV.

    To on pracował w jakiejś TV?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 55. Data: 2011-09-17 08:27:41
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Przypomnij, dla jakiego dziennika pracował kumpel Zientarskiego (ten
    > którego wysłał na tamtą stronę) ?

    Byl fotografem w fuckt?

    I nawet skoro znal stamtad kogos to automatycznie wszystkie skurwysyny
    polujace na niego celem obsmarowania powinny byc pod ochrona? Jesli tak
    kombinujesz, to przypomnij mi, gdybym Ci znowu kiedys odpowiedzial, ze
    jestes idiota.

  • 56. Data: 2011-09-17 10:40:43
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 17-09-2011 08:27, Ghost pisze:
    > Byl fotografem w fuckt?

    Pracował jako dziennikarz dla SE i jakoś to nikomu nie przeszkadzało?

    > I nawet skoro znal stamtad kogos to automatycznie wszystkie skurwysyny
    > polujace na niego celem obsmarowania powinny byc pod ochrona? Jesli tak

    Nie, powinni ich wychłostać i w lochu zamknąć.

    > kombinujesz, to przypomnij mi, gdybym Ci znowu kiedys odpowiedzial, ze
    > jestes idiota.

    Jeśli dalej będzie Cię dziwiło polowanie na celebrytów, to przypomnij mi
    że jesteś kretynem. Księżna Diana się znalazła.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 57. Data: 2011-09-17 10:52:52
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 16-09-2011 19:49, Ghost pisze:

    > Ty rzeczywiscie masz ze soba jakis problem, jak z reszta wiekszosc
    > czytelnikow brukowcow.

    och jej!

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 58. Data: 2011-09-17 11:15:31
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-17 05:44:18 +0000, jerzu <t...@p...onet.pl> said:

    > To on pracował w jakiejś TV?

    Oczywiście.
    Wymądrzał się tam i pouczał, że jeździć należy ostrożnie, powoli, a
    najlepiej na wstecznym.
    W jednej reklamie mówił to samo z niejakim Włodzimierzem Z., wyrzuconym
    z TV za kryptoreklamę.
    To jest rodzinn, tfu! to rodzina jest...
    ;>

    --
    Bydlę

  • 59. Data: 2011-09-17 11:22:13
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 17 Sep 2011 11:15:31 +0200, Bydlę <p...@g...com> wrote:

    >Oczywiście.

    Oczywiście że nie. Miał własną firmę (a właściwie spółkę z niejakim
    Pruszyńskim), nie był pracownikiem żadnej TV.
    Co do reszty to się zgadzam.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 60. Data: 2011-09-17 11:40:06
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > och jej!

    nieno, chamowa - kopiowac cudze odpowiedzi