  • 41. Data: 2011-09-16 14:56:59
    Temat: Re: Zientarski wyzdrowiał i zjadł pizze! :)
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 16-09-2011 14:41, WW pisze:

    > Celebryta zaś to człowiek "znany z tego, że jest znany" i z definicji
    > nie reprezentuje sobą zbyt wiele. On, w odróżnieniu od VIP - a, żyje
    > tylko na salonach warszawki i w brukowcach.

    No coś w ten deseń. M.Z to taka Jola Rutowicz polskiego dziennikarstwa
    motoryzacyjnego. Chociaż Rutowicz nie celebrowała na plecach rodziców
    (chyba)...

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 42. Data: 2011-09-16 15:54:30
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > Ale na rozprawę rozwodową rok(?) temu mógł się stawić przed sądem bez
    > zastrzeżeń??
    >
    > Pozdrawiam
    > Paweł

    Dokładnie i tyle w temacie. Dupek powienin dawno siedzieć.

    MS

  • 43. Data: 2011-09-16 16:08:34
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury>

    > "Czy tak sięzachowuje chory" itd? Ano, bywa. Nawet chyba częściej tak się
    > zachowuje
    > chory (nie całkiem sprawny umysłowo, sfrustrowany, nieco zagubiony,
    > rozdrażniony itd)
    > niż zdrowy, który by spokojnie olał hienę.
    >
    > A co do stanu umysłowego M.Z. - nie mam pojęcia jaki jest w
    > rzeczywistości,
    > a zdjęcie, wbrew podpisowi, nie świadczy o niczym.

    Prawda ? Brukowiec sprowokował człowieka do niegodnego zachowania i teraz
    stado .... się nad nim pastwi.

  • 44. Data: 2011-09-16 19:37:19
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    rari-i-smierci-kolegi-,artykuly,114829,1.html

    > Zdjęcie to zdjęcie.

    Z sugestia... w dodatku, ze gest do czytelnikow - nie, gest byl dla hieny.

  • 45. Data: 2011-09-16 19:38:35
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Wojciech Wrodarczyk" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    rari-i-smierci-kolegi-,artykuly,114829,1.html

    > No dobrze, zaproponuj, swoją lepszą sugestię,

    W dupie mam proponowanie.

    > bo ja tam widzę dokładnie to co czytam.

    Skoro czytasz to gowno to nie dziwota.

  • 46. Data: 2011-09-16 19:42:12
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "flower" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl> napisał w wiadomości

    > Poza tym ma tak samo prawo do obrony jak inni mają prawo myśleć o nim źle.

    A jeszcze inni moga czuc obrzydzenie w stosunku do papparaccich i uznac tych
    ktorzy sie karmia takimi zdjeciami za tepakow.

  • 47. Data: 2011-09-16 19:43:29
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "kamil d" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
    rari-i-smierci-kolegi-,artykuly,114829,1.html

    > Na tych zdjęciach można zobaczyć skończonego buca i chama, który pokazuje
    > "faka" światu i wymiarowi sprawiedliwości.

    Powiedzial matol, dla ktorego fuckt to caly swiat.

  • 48. Data: 2011-09-16 19:46:55
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Dnia pięknego Fri, 16 Sep 2011 12:35:10 +0200 osobnik zwany kamil d
    > wystukał:

    rari-i-smierci-kolegi-,artykuly,114829,1.html

    > a tak w ogóle to nie wiemy w jakiej sytuacji zostało zrobione to zdjęcie.
    > Czy np. reporteżyna fuctu nie rzucił w niego np. obraźliwym tekstem

    Ale przeciez nic nie musial. Zastanow sie jak to jest gdy nie mozesz sie
    ruszyc bo banda hien chce Ci pstryknac zdjecie, najlepiej "ciekawe zdjecie",
    znaczy obojetnie jakie, byle dalo sie jakis niecny komentarz wykrzesac.

    Koles widzi, ze ktos go sledzi i pstryka i wie, ze jest na niego zlecenie i
    bedzie smarowanko w brukowcu.

  • 49. Data: 2011-09-16 19:49:17
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > I wszystko na plecach tatusia, z którego dalej będzie szydził na wizji
    > jaki to stary, zramolały pierdziel jest.
    > http://www.fakt.pl/Maciej-Z-zdrowieje-po-wypadku-fer
    rari-i-smierci-kolegi-,galeria-artykulu,114829,13.ht
    ml
    > to też zabawne, rączka w kieszeni, a mamusia nosi siatę. Biedne dziecko
    > bogatych rodziców :)

    Ty rzeczywiscie masz ze soba jakis problem, jak z reszta wiekszosc
    czytelnikow brukowcow.

  • 50. Data: 2011-09-16 19:50:23
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Olo" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości

    > nie do końca, VIP to VIP - postać mediana, "celebryta" - takiemu
    > zwyczajnie nie wypada

    buahahahaha