  • Data: 2018-03-04 14:28:30
    Temat: Re: Zielone światło.
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-03-04 o 11:53, Kierwnik pisze:
    > Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> napisał w wiadomości

    > Gostek mówi, że czerwonego swiatla nie było, bo nic nie
    > świeciło. Ty miałes obowiazek przepuscić, więc ty jestes winny.
    G. prawda, przed wjechaniem trzeba się upewnić czy manewr jest
    bezpieczny, podstawowa zasada ograniczonego zaufania, światło może się
    spalić a gostek pierwszeństwa nadal nie ma, poza tym na większości
    skrzyżowań światła są zwielokrotnione dla danego kierunku i trzeba
    patrzeć po wszystkich.
    Na takich gostków najlepsza jest kamerka, bardzo szybko ich nauczy
    przestrzegania
    przepisów.

    --
    Pozdr