  • Data: 2018-03-04 14:36:31
    Temat: Re: Zielone światło.
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-03-04 o 14:01, Shrek pisze:

    > Z tym, ze co najmniej raz okazało się, że na tym sygnalizatorze za
    > strzałką było czerwone. Być może więcej razy zdarzyło mi się na
    > czerwonym przejechać, gdyż znajomi których pytałem czy zdażyło im się,
    > ze na tym sygnalizatorze było czerwone na zielonej bezkolizyjnej pytali
    > "jakim sygnalizatorze?".

    Poddaję się.
    Nie wiem, z czym może być kłopot. Cała sygnalizacja na tym skrzyżowaniu
    powoduje, że ruch z każdego kierunku i w każdym kierunku jest całkowicie
    bezkolizyjny. Zawsze i wszędzie przejedzie tamtędy nawet taki głąb,
    który uważa, że ruch samochodowy powinien być wyłącznie bezkolizyjny.
    Problem może mieć tylko ten, kto uważa że światło zielone na
    skrzyżowaniu nie upoważnia do przejazdu przez to skrzyżowanie.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/