-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.prz.edu.pl!news.nask.pl!news.nask
.org.pl!news.onet.pl!newsgate1.onet.pl!niusy.onet.pl
From: "piotrek" <n...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zielone oko w akumulatorze - pytanie
Date: Thu, 28 Jan 2010 12:07:09 +0100
Organization: Onet.pl
Lines: 18
Sender: n...@n...onet.pl
Message-ID: <3...@n...onet.pl>
References: <hjrpl1$5p0$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: newsgate1.onet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: newsgate.onet.pl 1264676830 20304 213.180.130.17 (28 Jan 2010 11:07:10 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 28 Jan 2010 11:07:10 +0000 (UTC)
Content-Disposition: inline
X-Mailer: http://niusy.onet.pl
X-Forwarded-For: 10.1.1.15, 83.19.84.84, 10.174.28.51
X-User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl-PL; rv:1.9.0.16) Gecko/2009121610
Iceweasel/3.0.6 (Debian-3.0.6-3)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2250847
[ ukryj nagłówki ]> W dniu 2010-01-27 22:08, Piotrek pisze:
> > Dnia Wed, 27 Jan 2010 19:56:12 +0100, Przemolo napisał(a):
>
> > Bo w przypadku aku bezobsługowego przy stabilizowanym prostowniku po
> > naładowaniu w 90-95% spada natężenie prądu do kilkuset miliamper. A wtedy
> > naładowanie pozostałej reszty akumulatora trwa jeszcze ze 2-3 dni.
> > Potrzymaj akumulator pod prostownikiem tyle czasu to zielone oczko wylezie
> > na bank.
>
> Tak, tylko, że napięcie podczas ładowania rośnie wówczas do prawie 15V,
> a to chyba nie jest zdrowe dla akumulatora :-/
Jak byś czytał dokładnie to byś zobaczył że mowa była o prostowniku
STABILIZOWANYM, gdzie napięcie wynosi max 14,4v właśnie po to żeby gazowania nie
było w akumulatorze bezobsługowym
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 28.01.10 17:32 neelix
- 28.01.10 17:31 neelix
- 28.01.10 17:35 neelix
- 29.01.10 11:01 Cyneq
- 29.01.10 11:35 RobertP.
- 29.01.10 12:52 Robert_J
- 30.01.10 13:52 piotrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=