  • 11. Data: 2012-03-15 20:21:24
    Temat: Re: Zgubiony smartfon
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "ALEX MR" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jjtgku$fu9$1@inews.gazeta.pl...
    > A co on robi?

    Zarządzasz telefonem z przeglądarki i/lub sms-em. Logujesz się danymi konta
    Google, którego używasz w telefonie.
    Na co dzień nieprzydatne ale jeśli zapomnisz zabrać sprzęt do pracy/domu, to
    można choćby ustawić przekierowanie połączeń głosowych, przeczytać esy. itp.
    Oczywiście niektóre ficzery zaczynają działać od wersji 2.3. Ale całość jest
    za friko.

    --
    M.

  • 12. Data: 2012-03-16 06:17:38
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Ewa Grotowska" <e...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał
    >
    > Przecież nie ma przestępstwa ani choćby wykroczenia. Nie jest nawet
    > powiedziane, że ktoś już znalazł ten telefon i należy go ścigać bo nie odniósł
    > go na komisariat czy do biura rzeczy znalezionych.

    I tu sie mylisz. Jest to przywłaszczenie. Musisz tylko udowodnić, że ktoś go
    znalazł i korzysta z niego. Np. jak wykona jakies połączenie. Tak jak to było z
    moim telefonem. Gość po znalezieniu wykonał połączenie.

  • 13. Data: 2012-03-16 08:13:46
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "mz" <a...@w...pl> napisał
    > I tu sie mylisz. Jest to przywłaszczenie. Musisz tylko udowodnić, że
    > ktoś go znalazł i korzysta z niego.

    Tylko udowodnić.

    > Tak jak to było z moim telefonem. Gość po znalezieniu wykonał
    > połączenie.

    Opowiedz zatem po kolei co zrobiłeś, żeby odnaleźć swój telefon. I jaką karę
    wymierzył znalazcy sąd.

    --
    M.

  • 14. Data: 2012-03-16 09:50:17
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    > Użytkownik "mz" <a...@w...pl> napisał
    >
    > Tylko udowodnić.

    > Opowiedz zatem po kolei co zrobiłeś, żeby odnaleźć swój telefon. I jaką karę
    > wymierzył znalazcy sąd.

    A czy ja twierdze, że juz go znaleziono ? Telefon zaginął 8 marca br.

  • 15. Data: 2012-03-16 09:54:55
    Od: "Ewa Grotowska" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Tak jak to było z moim telefonem. Gość po znalezieniu wykonał

    Ja mysle ze jesli wykonal polaczenie z Twojego nr to oczywiscie pewnie mozna
    jakos dojsc. Tylko jesli wyrzuci Twoja karte SIMM i wlozy inna a polaczenie
    wykona po roku to nie wierze juz ze ktos znajdzie.
    Wczotaj kolega powiedzial mi ze takie smartfony maja wbudowane jakies
    urzadzonko ze nawet po roku jak ktos zadzwoni z innej karty wlozonej w tel. to
    smartfon wysle smsa do wlasciciela z podaniem numeru nowej wlozonej karty.
    Tylko jakos nie bardzo w to wierze i prawde mowiac stracilam nadzieje.
    Co do plecaka to nie sadze zeby mi w pracy rozpruto. Pewnie juz szwy puscily.
    Kurcze mam nauczke na cale zycie.
    Ale moze ktos jeszcze cos podpowie. Bede wdzieczna
    Ewa

  • 16. Data: 2012-03-16 10:22:04
    Od: PH <...@...c>

    W dniu 2012-03-16 10:54, Ewa Grotowska pisze:
> [...]
    > smartfon wysle smsa do wlasciciela z podaniem numeru nowej wlozonej karty.

    Ta funkcja działa bardzo fajnie. Z powodzeniem testowałem. Większość
    Samsungów ją posiada (nie tylko smartfonów). Ustawia się numer na jaki
    ma być wysłany SMS oraz jego treść. Problem w tym, że trzeba ją
    uaktywnić ZANIM się telefon posieje :). SMS wychodzi natychmiast po
    włączeniu telefonu z inną kartą (no, po wpisaniu pinu i zalogowaniu się
    do sieci...)

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 17. Data: 2012-03-16 13:10:21
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "mz" <a...@w...pl> napisał

    > A czy ja twierdze, że juz go znaleziono ?

    Taaa...

    --
    M.

  • 18. Data: 2012-03-16 18:34:40
    Od: "Ewa Grotowska" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    > uaktywnić ZANIM się telefon posieje :). SMS wychodzi natychmiast po
    > włączeniu telefonu z inną kartą (no, po wpisaniu pinu i zalogowaniu się

    No pieknie tylko czy np po 5 latach ktos zechce jeszcze dochodzic (np.
    policja czy operator) gdzie jest zgubiony przedmiot?
    Jakos czarno to widze. A poza tym nawet jesli urzadzenie przesle taki sygnal
    to skad wiadomo gdzie on sie znajduje. Przeciez urzadzenie nie poda dokladnie
    adresu mieszkania czy domu w ktorym przebywa :-(
    Ech glupia bylam i tyle. Chcialam sie koledze pochwalic w pracy co dostalam.
    Okazalo sie ze dostalam po zadku od zycia :-(
    Ewa

  • 19. Data: 2012-03-16 19:05:50
    Od: TGor <t...@g...peel>

    On 2012-03-15 15:25, Maciek Babcia Dobosz wrote:

    > Dwukrotnie mi się to zdarzyło - raz
    > Warszawie i raz pod Rzeszowem.
    >
    > Zdrówko

    Znaczy posła okradli, albo "procka". ;-)

    --
    Pozdr., TG
    "Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu."

  • 20. Data: 2012-03-16 19:07:33
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 16 Mar 2012 20:05:50 +0100, TGor napisał(a):

    > Znaczy posła okradli, albo "procka". ;-)

    Raczej po prostu misiek niczego nie znalazł i usiłował się przypieprzyć o
    cokolwiek. Wtedy różne śmieszne rzeczy się zdarzaja. Np. niekiedy próbują
    kontrolować homologację CB.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Szkoda ze zaden windows mobile nie odtworzy zdjecia z cyfrowki ... - Paweł