    From: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Zgrywanie zdjęć w podróży- pomysły?
    Date: Fri, 24 Feb 2012 19:49:01 +0100

    Dnia Fri, 24 Feb 2012 10:27:04 +0000, kamil napisał(a):

    > Paranoicy zalecają.

    Słusznie być paranoikiem w przypadku wątkotwórcy czyli *jedynej* kopii.
    Poza tym nikt oprócz ciebie nie poleca operacji odwrotnej, bo to co
    najmniej nieostrożność, żeby nie napisać głupota.

    > Wszystkie nowe ipody masz na myśli?
    0.01% całej sprzedaży empetrójek?

    > Mój i mojej żony działają kupę lat, to już są dwa. No i jeszcze mój
    > stary laptop, z którym tyle podróżowałem - ma już ponad 5 lat i też dysk
    > coś nie chce umrzeć.

    Cóż, ja widuję mnóstwo takich złomów, którym umarły dyski. I miały po
    2-3 lata, często nawet mniej. Jakoś widzę ciebie jako wyjątek.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski