  • Data: 2024-07-15 18:53:35
    Temat: Re: Zgody na przetwarzanie danych
    Od: 2late <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 14/07/2024 08:21 pm, Ewa wrote:

    > Czy Firefox Focus rzeczywiście czyści na wyjściu wszystko
    > czy tylko cookies?
    > Jak  można to sprawdzić?
    > Firefox dla PC po odpowiednim ustawieniu czyści na wyjściu
    > tylko cookies, co zresztą jest wyraźnie napisane.

    Tu masz screeny z ustawien firefoxa na PC:

    https://imgur.com/a/o7uAC9o

    I jak widac, czysci to co chcesz.

    Firefox Focus nie ma prawie zadnych opcji z wujatkiem czyszczenia
    wszystkiego co robiles/as. Wystarczy nic nie zmieniac po zainstalowaniu.

    A co do zaufania to jesli jest jakas przegladarka na rynku, to Firefox jest
    najbardziej godny zaufania. Nawet Tor browser bazuje na Firefoxsie.

    Ogolnie mowiac, ustawinia prywatnosci to bardzo indywidulana sprawa, gdzie
    takze liczy sie doswiadczenie. Wiekszosc z nas przetestowala mase
    rozszerzen, funkkcji, ustawien i wie mniej wiecej co jest skuteczne. Wazne
    jest tez zeby byc na biezaco, czasem cos doczytac.

    U mnie ostanio wygrywa ogladanie wszystkiego na Focusie a sprawy
    interesujace lub wazne, jak bank, zakupy i strony wymagajace
    bezpoieczenstwa ale i wygody, starnm sie skonfigurowac w zwyklym firefoxsie.

    https://badzi0r.wordpress.com/