  • Data: 2010-09-21 14:26:37
    Temat: Re: Zginęli jadąc pod prąd
    Od: "topek " <t...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):

    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci
    CUT
    > wspominając.
    Nie mam 80tki ale sam na tej obwodnicy wyjechalem na czolowke.
    Od 2-3 lat, nie jezdze przez wrocek. Ale, jesli dobrze pamietam, jest tam tak,
    ze najpierw sa 2 pasy w dwoch kierunkach a potem z dwupasmowki robi sie
    jednopasmowka (zwykla droga) a w przeciwnym kierunku przyszlej S8 jest trawa.
    I tak jade i mysle: wyprzedze to towarzystwo. Zjedzam na lewy (jak to na
    dwupasmowce) a tu z przeciwka jakis "idiota" jedzie.
    Na szczescie odleglosci pozwolily mi sie otrzasnac i wrocic do kolumny.
    Ciezko to sensownie uargumentowac ale taki "blackout" mialem.

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy