  • Data: 2010-09-20 19:52:07
    Temat: Re: Zginęli jadąc pod prąd
    Od: slaweks <s...@s...cz> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Wrz, 15:47, "kml" <A...@g...lp> wrote:
    > Bardzo dobry pomysł badania coroczne. Znam pacjenta, który TYDZIEŃ po
    > wylewie wsiadł za kółko bo sie "dobrze" czuł. Lekarz ZABRONIŁ mu wsiadać do
    > samochodu przez 6 miesięcy, ale jak wiemy emerytom wszystko wolno :|
    > Uważam, że badania powinny być coroczne od wieku emerytalnego tak jak
    > napisał Cavallino. Znam sporo starszych osób, które same z siebie
    > zrezygnowaly z jazdy samochodem bo nie bardzo czuły się na siłach, ale to są
    > wyjątki. Większość twardo jeździ do samego końca ew. dzwona i dopiero potem
    > się boją znów wsiąść za kółko.

    Zrób przekrój wieku kierowców - może są gdzieś dane. Potem zobacz ilu
    z nich jest powyżej pewnego,
    granicznego wieku i pomyśl, że ta grupa ludzi będzie musiała zawracać
    dupę jakimiś badaniami rok w rok.
    Ponieważ nie znam tych liczb więc nie wiem ile to będzie osób ale ktoś
    będzie musiał ich obsłuzyć
    (czyli trzeba będzie zapłacić komuś za badania czas). Chyba taniej
    było by zabronić osobom
    powyżej n lat prowadzić pojazdy mechaniczne ale może nie być to zgodne
    z konstytucją. ;-)