  • Data: 2010-09-20 17:02:44
    Temat: Re: Zginęli jadąc pod prąd
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wyjątkowo durny pomysł.

    A co w tym pomyśle durnego? Ja np. zgadzam się z tym.
    Uważasz że ktoś kto ze starości ledwo człapie na nogach, ma
    refleks szachisty korespondencyjnego, okulary -10 dioptrii i
    na dodatek jest daltonistą powinien bez żadnych ograniczeń
    prowadzić auto? W imię tego że 50 czy 60 lat temu był
    przecież zdrów na ciele i umyśle? Prawo jazdy nie jest czymś
    niezbędnym do życia, podobnie jak pozwolenie na broń czy
    licencja pilota, a sądzę że niedowidzącemu, zniedołężniałemu
    dziadkowi nie dałbyś giwery do rąk albo steru samolotu :-).
    Oczywiście uogólniłem, ale naprawdę uważam że np. przejście
    na emeryturę byłoby dobrym okresem na sprawdzenie stanu
    zdrowia pod kątem zdolności do prowadzenia pojazdów...