  • Data: 2011-10-04 12:32:20
    Temat: Re: Zginął podczas policyjnego pościgu
    Od: "RobertP." <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 04 Oct 2011 12:18:56 +0200, Jakub Witkowski
    <j...@d...z.sygnatury> wrote:

    > Kolega został niedawno zatrzymany mocno po kowbojsku, bo się wcześniej
    > nie zatrzymał.
    > A nie zatrzymał się, bo jechał w słuchawkach (nie słyszał sygnału), a
    > lusterko miał akurat
    > podniesione bo chwilę wcześniej ktoś go oślepiał długimi, więc odkręcił
    > w bok i przez parę
    > minut nie widział z tyłu koguta. Jechał owszem szybko dosyć (120/90),
    > ale równo i normalnie.
    > Ale oczywiście powinni, profilaktycznie - panzerfaustem

    Powinni;) Stwarza zagrożenie (i nie chodzi o prędkość). Skoro koguta nie
    widział (przez parę minut!!!!), to tym bardziej nie zauważy pieszego czy
    rowerzysty (o karetce na sygnale nie wspominając ;) ).
    A tak na serio, to mi chodzi o to, żeby Ci, co się nie zatrzymają do
    kontroli, nie czuli się bezkarni. A tak to w tej chwili niestety wygląda
    (poza nielicznymi wyjątkami, kiedy to sami się ukarają, tak jak kierowca z
    pierwszego posta w tym wątku).

    RobertP.