  • 11. Data: 2013-09-07 11:48:08
    Temat: Re: Zgarnij doładowanie telefonu
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2013-09-07 11:43, Michal napisał/a:

    > Z tymi "kretynami" jednak bardziej bym uważał. Znam trochę ludzi,
    > których poziom chciałbym kiedyś osiągnąć, a mimo to jeśli chodzi
    > o kwestie teleinformatyczne są jak "dzieci we mgle". Co prawda nic mi
    > nie wiadomo by brali udział w takich szwindlach, ale są np: łatwym łupem
    > wszelkiej maści telemarketerów. Ostatnio np: telemarketer jednego z
    > operatorów sprzedał dwuletnią umowę bez żadnych bonusów drożej niż
    > dotychczasowa umowa na czas nieokreślony.

    Podtrzymuje swoje zdanie - w tej materii są KRETYNAMI. Nie wypowiadam
    się o nich w innych tematach bo nie dali się poznać z innej strony.

    --
    Czarek

  • 12. Data: 2013-09-07 12:47:12
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2013-09-07 11:43, Michal pisze:

> [...]
    > operatorów sprzedał dwuletnią umowę bez żadnych bonusów drożej niż
    > dotychczasowa umowa na czas nieokreślony.

    Możesz sobie chcieć osiągnąć ich poziom. Tyle, że każdy kto nie potrafi
    myśleć, jest po prostu kretynem. Kretyn nie da rady zrozumieć czytanego
    tekstu, nie umie wyciągnąć wniosków na podstawie informacji. Kretyn to
    kretyn. I nie ma tu nic do rzeczy "kwestia teleinformatyczna".

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 13. Data: 2013-09-08 23:15:21
    Od: Michal <q...@d...mailexpire.com>

    W dniu 2013-09-07 12:47, Akarm pisze:

> [...]
    > tekstu, nie umie wyciągnąć wniosków na podstawie informacji. Kretyn to
    > kretyn. I nie ma tu nic do rzeczy "kwestia teleinformatyczna".

    Ooo, odważna teza. Zwłaszcza jeśli piszą to takie szaraczki jak my o
    profesorach będących kierownikami zakładów PANu, co nie przeszkadza im w
    wieku powyżej 70 nie najlepiej orientować się we wspomnianych
    technologiach teleinformatycznych. Takie osoby właśnie miałem na myśli,
    i nie przestaje mnie dziwić zestawienie sprawności i wiedzy w innych
    dziedzinach z nie nadążaniem już tak bardzo za technologią. Jeśli dalej
    konsekwentnie będziesz nazywał takich ludzi "kretynami" gratuluję ego
    (pewnie na wyrost :> i przypomnij to sobie jak sam skończysz 70.

    --
    /MB