  • 1. Data: 2013-09-05 10:07:56
    Temat: Router pod NEO - niezawodność na pierwszym miejscu
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Witam grupę,

    Muszę szybkokupić nowy router (z WiFi) z obsługą
    Neostrady. Poprzedni / obecny (jakiś Linksys) zaczyna padać.

    Podpowiedzcie proszę NIEZAWODNY router z WiFI z Neostradą - pułap jakieś
    400PLN brutto.

    W necie naczytałem się zachwytów nad
    Netgear DGN2200
    http://www.komputronik.pl/product/136854/Sprzet_komp
    uterowy_/Sieci_i_komunikacja/Netgear_ADSL_Wireless_N
    _Router_4xLAN_w-USB_Annex_A_DGN2200.html

    Warto?

    Z konfiguracji potrzebuję tylko i aż ustawić Neo + hasło na WiFi + ustawić
    3 kompy na sztywnym IP (1x LAN + 2 x WiFI) - to wszystko. W przyszłości
    chciałbym dołożyć do całości NAS, ale to pieśń przyszłości. No i do
    routera trzeba wpiąć 2 drukarki sieciowe.

    --
    Franc

  • 2. Data: 2013-09-05 11:35:45
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...org>

    W dniu 2013-09-05 10:07, Franc pisze:
> [...]
    > chciałbym dołożyć do całości NAS, ale to pieśń przyszłości. No i do
    > routera trzeba wpiąć 2 drukarki sieciowe.

    Ja mam TP-Link TD-W8950ND i sobie chwalę.

    Paweł

  • 3. Data: 2013-09-05 13:44:43
    Od: Zbychu <grupy.dyskusyjne.@.wp.pl>

    > W dniu 2013-09-05 11:35, Paweł Muszyński pisze:
    >
    > Ja mam TP-Link TD-W8950ND i sobie chwalę.

    Jak wyżej. Może kiedyś do tego dorosnę, ale na chwilę obecną nie widzę
    sensu wydawania na router 400 zł.

    --
    Zbychu

  • 4. Data: 2013-09-05 16:50:55
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-09-05 13:44, Zbychu pisze:

    > Jak wyżej. Może kiedyś do tego dorosnę, ale na chwilę obecną nie widzę
    > sensu wydawania na router 400 zł.

    Dlaczego 400 ?
    http://www.ceneo.pl/Routery;szukaj-TD-W8950ND
    nowszy model również poniżej 400
    http://www.ceneo.pl/Routery;szukaj-TD-W8970
    i są naprawdę dobre.

  • 5. Data: 2013-09-05 21:57:02
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Dawid" <x...@n...pl> napisał w wiadomości
    W dniu 2013-09-05 13:44, Zbychu pisze:
    >nowszy model również poniżej 400
    >http://www.ceneo.pl/Routery;szukaj-TD-W8970
    >i są naprawdę dobre.

    Wczoraj kupiłem na allegro dzisiaj otrzymałem (W8970) - nie wiem jak
    trwałość ale jestem pod wrażeniem (pozytywnym) - zastąpił stary komplet USR
    9105 (wziął i padł) i USR5464 (dalej sprawny)

    marfi

  • 6. Data: 2013-09-06 21:24:02
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Thu, 5 Sep 2013 10:07:56 +0200, Franc napisał(a):

    > Witam grupę,
    >
    > Muszę szybkokupić nowy router (z WiFi) z obsługą
    > Neostrady. Poprzedni / obecny (jakiś Linksys) zaczyna padać.

    mi sie tez tplinki widza...

    --
    jg