  • 1. Data: 2013-09-05 18:00:05
    Temat: Zgarnij doładowanie telefonu
    Od: Arek Razemba <f...@g...com>

    Witam
    Chcesz zgarnąć doladowania, skorzystaj zanim bedzie za pózno.
    Doladowania dowolnej sieci.
    LINK : http://skroc.pl/bonusdoladuj

    Pamiętaj o podziękowaniu :)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-09-05 18:05:48
    Temat: Re: Zgarnij doładowanie telefonu
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2013-09-05 18:00, Arek Razemba napisał/a:
    > Witam
    > Chcesz zgarnąć doladowania, skorzystaj zanim bedzie za pózno.
    Spier...

    > Pozdrawiam

    A ciebie spamerze i naciągaczu nie

    --
    Czarek

  • 3. Data: 2013-09-05 19:18:51
    Od: "Jacek S." <o...@n...cy>

    W dniu 2013-09-05 18:05, Czarek pisze:

    > Spier...

    > A ciebie spamerze i naciągaczu nie

    To kutas, nie? Ale część ludzi się nabierze, i będą bulić tą dyszkę
    tygodniowo za przychodzące SMS'y:)

    --
    Jacek S.

  • 4. Data: 2013-09-05 19:36:53
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2013-09-05 19:18, Jacek S. napisał/a:

    > To kutas, nie? Ale część ludzi się nabierze, i będą bulić tą dyszkę
    > tygodniowo za przychodzące SMS'y:)

    Każdy spamer to kut...
    Niech się nabierają i płacą skoro są idiotami i kretyńskim ofertom wierzą.

    --
    Czarek

  • 5. Data: 2013-09-05 23:12:04
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    --
    < TOMASZEK >
    granice Polski = granice absurdu

  • 6. Data: 2013-09-06 06:42:34
    Od: Piotrek <l...@g...pl>

    Dnia Thu, 05 Sep 2013 19:36:53 +0200, Czarek napisał(a):

    > Każdy spamer to kut...
    > Niech się nabierają i płacą skoro są idiotami i kretyńskim ofertom wierzą.

    Na pl.misc.telefonia.gsm też to posłał. Więc dla początkujących daję linka,
    w którym jest informacja małym druczkiem jakie sa opłaty bo spamerowi się
    pewnie "zapomniało" http://doladuj-za-darmo.pl/

  • 7. Data: 2013-09-06 13:57:40
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2013-09-06 06:42, Piotrek pisze:

    > Na pl.misc.telefonia.gsm też to posłał. Więc dla początkujących daję linka,
    > w którym jest informacja małym druczkiem jakie sa opłaty bo spamerowi się
    > pewnie "zapomniało" http://doladuj-za-darmo.pl/

    A jak to fajnie opisane - subskrypcja za 4,96 zł z VAT/dzień, dostaje
    się za to 2 pliki mp3 tygodniowo, a w/g regulaminu:

    13. Użytkownik zapisując się w usłudze
    otrzymuje dodatkowo losową nazwę
    ulicy oraz otrzyma doładowanie telefonu
    po otrzymaniu 100 linków do plików
    muzycznych mp3.
    14. Aby otrzymać doładowanie po
    otrzymaniu 100 linków do plików mp3
    należy wysłać wiadomosć email w niej
    nr telefonu który ma być doładowany

    czyli 2 pliki tygodniowo, za które płacimy 34,72, aby dostać doładowanie
    za 25 czy 30 zł to trzeba tych tygodni 50, czyli musimy wydać 1736 zł.
    Nie mówiąc już o tym, że musimy niemal cały rok na to czekać i jeszcze
    wysłać mejla, aby doładowali.
    Mam lepszą propozycję, niech ktoś mi 100 zł przeleje, a ja odrazu po
    otrzymaniu przelewu doładuję telefon za 25 czy 30 zł. Zobaczcie jaka to
    oszczędność w porównaniu do poprzedniego.
    BTW, płyta audio kosztuje ~ 50 zł, na płycie jest co najmniej 12
    utworów, czyli aby mieć 100 utworów, to trzeba kupić jakieś 8-9 płyt
    które będą nas kosztować maksymalnie 450 zł.
    Nie wspomnę nawet o sklepach mp3 w sieci, gdzie można taniej kupić te
    mp3. ZTCP w sklepie Aple chyba jeden utwór kosztuje 1 dolara.

  • 8. Data: 2013-09-06 17:38:35
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2013-09-06 13:57, BQB napisał/a:

> [...]
    > Nie wspomnę nawet o sklepach mp3 w sieci, gdzie można taniej kupić te
    > mp3. ZTCP w sklepie Aple chyba jeden utwór kosztuje 1 dolara.

    To tylko potwierdza, że biorcy udział w tym procederze to kretyni.

    Jest jeszcze inna sprawa - zwróć uwagę, że podany przez spamera link to
    tzw "reflink"- czyli istnieje jakiś program nabijający kasę za polecenie
    innego kretyna przez kretyna

    --
    Czarek

  • 9. Data: 2013-09-06 18:42:18
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-09-06 17:38, Czarek pisze:
    > Jest jeszcze inna sprawa - zwróć uwagę, że podany przez spamera link to
    > tzw "reflink"- czyli istnieje jakiś program nabijający kasę za polecenie
    > innego kretyna przez kretyna

    Jak możesz używać takich słów w odniesieniu do błogosławionych
    "przedsiębiorców" i narzędzi które wykorzystują by pomnażać dobrobyt
    naszej zielonej wyspy. Wstydź się ;-)
    Oni przecież są solą elyty. Oni miesiącami tworzą, umowy, regulaminy,
    mnożą kolejne strony, mozolnie zmniejszają teksy i przeredagowują je tak
    żeby przedszkolak zrozumiał. To dla naszego dobra. Żebyśmy wznieśli się
    na wyższy poziom koszernej, poprawnej politycznie przedsiębiorczości. ;-)

  • 10. Data: 2013-09-07 11:43:29
    Od: Michal <q...@d...mailexpire.com>

    > To tylko potwierdza, że biorcy udział w tym procederze to kretyni.

    Z tymi "kretynami" jednak bardziej bym uważał. Znam trochę ludzi,
    których poziom chciałbym kiedyś osiągnąć, a mimo to jeśli chodzi
    o kwestie teleinformatyczne są jak "dzieci we mgle". Co prawda nic mi
    nie wiadomo by brali udział w takich szwindlach, ale są np: łatwym łupem
    wszelkiej maści telemarketerów. Ostatnio np: telemarketer jednego z
    operatorów sprzedał dwuletnią umowę bez żadnych bonusów drożej niż
    dotychczasowa umowa na czas nieokreślony.

    --
    /MB