  • 11. Data: 2010-11-30 19:26:53
    Temat: Re: Zewnętrzny magazyn danych
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 30 Nov 2010 19:56:51 +0100, Mariusz napisał(a):

    > SYNOLOGY - poszukaj na Allegro, trochę drogie ale niezawodne i wszystko ma
    > :) jak zapuścisz w raidzie to nic nie zginie z danych

    Mariusz - zacytowałeś tak, że pojęcia nie mam, do czego tak się zasadniczo
    odnosisz. :(

    [ Richard B. Riddick: Lesson Learned. No such word as "friend". ]
    [ ("The Chronicles of Riddick") ]

  • 12. Data: 2010-12-01 08:21:24
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Tue, 30 Nov 2010 19:16:06 +0100, Przemysław Ryk napisał(a):

> [...]
    > mam w firmie również na DVD zgrane, poza kopią na lokalnym dysku i
    > udostępnionym mi zasobie NAS). Zainwestowałem za to w ramki stosowane w
    > dyskach Ardata DuoDisk http://tinyurl.com/2us2lfh oraz 10 pustych obudów.
    > Sukcesywnie dokupuję do nich 2,5" dyski twarde (Samsunga HM640JJ - czyli
    > 640GB z 16MB cache i 7200 rpm kupowałem ostatnio w Proline za 249 brutto), w
    > razie potrzeby wsuwam odpowiedni dysk z archiwum w kieszeń i mam
    > natychmiastowy dostęp do danych po SATA, a jeżeli potrzebuję gdzieś to
    > przenieść - zawsze mogę podpiąć dysk po USB 2.0.

    Właśnie przeglądam ich stronę - fajne rozwiązanie.
    Nie widzę tylko nigdzie opcji zakupu samych obudów na dysk - są tylko razem
    z dyskiem...

    --
    Yakhub

  • 13. Data: 2010-12-01 13:11:51
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Paweł" <b...@w...pl> wrote in message
> [...]
    >>

    > Toż właśnie piszę przy przy punktach 2 i 3 o rozwiązaniu eSATA - wiem, ze
    > jest najszybsze z tych najpopularniejszych. :-)
    > (Kieszen z pkt 1 jest montowana wenatrz do zwyklego portu SATA)
    > Hotswap chciałbym, bo faworyzowana przeze mnie opcja stacji dokujacej,
    > polegałaby na tym, ze jest ona sobie stale podpieta do kompa, a kiedy mnie
    > najdzie ochota na dogranie jakichs danych, to wyciagam z szafy ten pojemny
    > dysk i wlaczam go "w locie" bez wylaczania uruchomionego juz kompa (bo np.
    > w tym czasie z jakiegos powodu nie mogę go wyłączyć).

    Kup pierwsza lepsza stacje dokujaca eSATA z allegro za 80zl, postaw na
    biurku, wkladaj do niej dysk kiedy potrzeba. Robie tak od pol roku i
    problemow nie ma.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 14. Data: 2010-12-02 18:00:30
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 1 Dec 2010 09:21:24 +0100, Yakhub napisał(a):

    (ciach...)
    > Właśnie przeglądam ich stronę - fajne rozwiązanie.

    I przy okazji diablo wygodne - korzystasz ze wszystkich dobrodziejstw
    interfejsu SATA, mając jednocześnie urządzenie przenośne, które bez
    problemów podłączysz w zasadzie do każdego komputera.

    > Nie widzę tylko nigdzie opcji zakupu samych obudów na dysk - są tylko razem
    > z dyskiem...

    Faktycznie - teraz nie ma. Popytam osobę odpowiedzialną za ten produkt w
    firmie i spróbuję się czegoś dowiedzieć (pracuję u dystrybutora tych
    dysków). :)

    [ Nie należy siadać na honorze, bo jedynym efektem będą odciski na dupie. ]
    [ (Tadeusz Kochanowicz) ]

  • 15. Data: 2010-12-03 09:14:56
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Thu, 2 Dec 2010 19:00:30 +0100, Przemysław Ryk napisał(a):

> [...]
    >
    > Faktycznie - teraz nie ma. Popytam osobę odpowiedzialną za ten produkt w
    > firmie i spróbuję się czegoś dowiedzieć (pracuję u dystrybutora tych

    Daj znać na grupie.

    --
    Yakhub

  • 16. Data: 2010-12-03 17:15:26
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 3 Dec 2010 10:14:56 +0100, Yakhub napisał(a):

    > Daj znać na grupie.

    No niestety - narobiłem smaka, a okazuje się, że nie wiadomo, czy to
    rozwiązanie dalej będzie utrzymywane na rynku. Pogłoski mówią o nowszej
    odmianie, gdzie ramka od dysku komunikuje się z komputerem poprzez interfejs
    USB 3.0, ale czy i - jeżeli tak - to kiedy wejdzie to na rynek, to ciężko
    powiedzieć. :(

    [ Zabawne jak mało ważna jest Twoja praca gdy prosisz o podwyżkę, a jak ]
    [ niesamowicie niezbędna dla ludzkości gdy prosisz o urlop... ]
    [ (znalezione w necie) ]