  • 31. Data: 2015-01-26 23:06:23
    Temat: Re: Zewnętrzny dysk wyłącza się podczas pracy
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-01-26 o 18:23, JoteR pisze:

    > Pewnie nie ma.
    > Pomijając już własne doświadczenia z niestartującymi dyskami
    > 2,5-calowymi bez dodatkowego "kopnięcia" prądem - podłączanymi zarówno
    > pod peceta jaki TV - Internet jest zawalony postami z problemami
    > wynikającymi z niewystarczającej wydajności prądowej USB lub
    > dziadowskich kabelków. Na tej grupie też sporo tego było.

    Nie doczytałeś że omawiamy problem dysków startujących ale
    znikających nagle. Z problemem wydajności prądowej kabelka
    czy gniazda USB nie ma to nic wspólnego.

    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2015-01-27 03:50:20
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2015-01-26 10:06, Mirek Ptak pisze:
> [...]
    k3aa/

    > [...]
    >
    > Nie jesteś jedyny:
    > http://forums.computers.toshiba-europe.com/forums/th
    read.jspa?threadID=66366

    I nawet ktoś podał remedium:

    "After months of annoyed by this "3 min Standby" I found a tool, to turn
    off the standby of the stor.e basic.

    "HDDScan 3.3"

    choose your HDD
    click the button in the middle "New Task"
    Build Command Line
    Advanced Power Management -> click disable
    at the botton click save, name and save the batch file like you want.
    execute the bat as admin (Win7/8) or doubleclick in XP

    DONE!"

    Warto spróbować.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 33. Data: 2015-01-27 15:13:26
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    W dniu 2015-01-27 o 03:50, Krystek pisze:
> [...]

    Dzięki, Panowie, ale to mi teraz nie pomoże...

    --