  • 21. Data: 2015-01-26 08:09:41
    Temat: Re: Zewnętrzny dysk wyłącza się podczas pracy
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-01-25 o 19:54, Konspirator pisze:

    > Zwróciłem. Ale nie oddali kasy, tylko nas serwis.
    > Co nie jest dobre, bo jeśli problem występował sporadycznie (a naprawdę
    > dysk leżał sobie spokojnie, razem z pozostałymi, które działają
    > normalnie), to mi go odeślą, bo działa. HD Tune nie widział problemów.

    Dostaniesz nowy (jeśli mają takie) albo zwrot kasy.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 22. Data: 2015-01-26 08:10:58
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-01-25 o 11:18, RadoslawF pisze:
    > Nie ma sensu oglądać filmu z dysku zewnętrznego podpiętego pod
    > USB. Prawie zawsze coś przerwie. Skopiuj na wewnętrzny, odłącz
    > zewnętrzny i oglądaj bez przerw.

    Do póki nie uwalisz gniazda USB to nie ma żadnych problemów z dyskami na
    USB. Pewnie obluzowałeś gniazdo i stąd twoje problemy.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 23. Data: 2015-01-26 08:32:19
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    Użytkownik "Konspirator" <x...@g...com> napisał w wiadomości
    > Pacjent to:
    > TOSHIBA STOR.E BASICS - 2.5" - 500GB USB 3.0
    > http://www.toshiba.pl/discontinued-products/hdtb105e
    k3aa/

    > Objawy:
    > Co jakiś czas się wyłącza mimo tego, że w danej chwili jest używany.
    > Np. podczas odczytu - oglądania filmu, odtwarzacz nagle wywala błąd i trzeba
    ponownie włączyć film.

    > Podobnie przy zapisie. Coś się ściąga, no i nagle stop - błąd zapisu, "urządzenie
    nie jest gotowe".

    Może to wina długiego i szajsowatego kabla USB? Mam taki w pracy i też często
    podłączony
    przez niego (szybki) pendrive mi świruje. Jak podłączę go bezpośrednio do jednostki
    centralej, jest OK.

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 24. Data: 2015-01-26 10:06:34
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

> [...]
    k3aa/

    > Objawy:
    > Co jakiś czas się wyłącza mimo tego, że w danej chwili jest używany.
    [...]

    Nie jesteś jedyny:
    http://forums.computers.toshiba-europe.com/forums/th
    read.jspa?threadID=66366

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 25. Data: 2015-01-26 13:29:07
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-01-26 o 08:10, Chris pisze:

    > Do póki nie uwalisz gniazda USB to nie ma żadnych problemów z dyskami na
    > USB. Pewnie obluzowałeś gniazdo i stąd twoje problemy.

    Pewnie masz rację.
    Problemy miałem tylko z dyskami 2,5 cala a tam ciągle się
    wpinało i wypinało. Przy dużych kable były wpięte na stałe
    więc nic się nie działo.

    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2015-01-26 13:33:14
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-01-26 o 01:22, PiteR pisze:

    > ale nie pisz mi tu co i gdzie ja kupuję :)

    Skrót myślowy, powinno być "nie powinieneś kupować". :-)

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2015-01-26 13:33:54
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-01-26 o 13:29, RadoslawF pisze:

    > Pewnie masz rację.
    > Problemy miałem tylko z dyskami 2,5 cala a tam ciągle się
    > wpinało i wypinało. Przy dużych kable były wpięte na stałe
    > więc nic się nie działo.

    Uwalone gniazdo to standard dla dysków ZEW. Najgorsze jakościowo miały
    WD a najlepsze jakie do tej pory spotkałem Samsungi.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 28. Data: 2015-01-26 18:23:15
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "RadoslawF" napisał:

    > Pewnie masz rację.

    Pewnie nie ma.
    Pomijając już własne doświadczenia z niestartującymi dyskami 2,5-calowymi
    bez dodatkowego "kopnięcia" prądem - podłączanymi zarówno pod peceta jaki
    TV - Internet jest zawalony postami z problemami wynikającymi z
    niewystarczającej wydajności prądowej USB lub dziadowskich kabelków. Na tej
    grupie też sporo tego było.

    JoteR

  • 29. Data: 2015-01-26 18:35:53
    Od: " \(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JoteR" napisał w
    :
    : (...) Internet jest zawalony postami z problemami wynikającymi z
    : niewystarczającej wydajności prądowej USB lub dziadowskich kabelków.
    :

    Trochę mnie dziwią problemy z "dziadowskimi kabelkami". W pobliskim sklepie,
    nastawionym na wysokie ceny, taki zwykły sobie, metrowy kabelek kosztował circa
    dychę. Ale poszedłem na Warszawską G. K. pod Stodołą, i za 1,5 m ekranowany
    dałem mniej więcej tyle samo. Nie mam pojęcia jak wydajnie pracuje w nim linia
    zasilania, bo podarowałem zięciowi, jako że miał kłopoty ze swoim kablem.
    No ale oszczędzanie paru złotych na kablu? To już przesada!

    ____________________________

    Socjaliści, jak wiadomo, swój program kierują do tych, którzy czują się
    pokrzywdzeni, i wyzyskiwani. Kiedy więc socjaliści są u władzy - tak
    troskliwie dbają o swój elektorat, że i pokrzywdzonych,
    i wyzyskiwanych... przybywa!

  • 30. Data: 2015-01-26 19:17:19
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    " (c)RaSz" napisał:

    > Trochę mnie dziwią problemy z "dziadowskimi kabelkami".

    To odnosiło się raczej do wewnętrznych kabelków łączących "grzebień" na
    płycie z przednimi gniazdami.

    > 1,5 m ekranowany

    IMHO ekran tu nic nie pomaga - wszak to sygnał różnicowy. Większym problemem
    jest spadek napięcia spowodowany żyłami o zbyt dużej rezystancji, przez co
    urządzenie nie dostaje tych 5 V / 500 mA. Zresztą te pół ampera też czasem
    było za mało, żeby zakręcić dyskiem, ale jak już wystartował, to zazwyczaj
    działał.

    JoteR