  • 211. Data: 2012-04-03 11:58:25
    Temat: Re: Zestawienie wad WP 7.5
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> wrote:

    > Obejrzyj coś poza Ideosem 8500 kiedyś.

    SGS2 wystarczy?

  • 212. Data: 2012-04-03 12:00:34
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> wrote:

    > Przyznajesz się zatem do kłamstwa?

    Jakiego kłamstwa? Podałem ci wynik speedtesta z SGS2 w pleju.

  • 213. Data: 2012-04-03 14:02:10
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-04-03 11:58, Skrypëk pisze:

    > Czyli wszyskie tańsze niż 2kzł są nienormalne? To po co w ogóle taki
    > chłam jest produkowany i sprzedawany w milionach egzemplarzy? Żeby
    > obniżyć customer satisfaction androida?

    zainstaluj sobie fakeandroid - jest w twoim markecie gratis :-o ! - ktos
    w koncu wymyslil, ze mozna miec namiastke androida na WP7 ;)

    > Ironizować trzeba umieć. Poćwicz jeszcze trochę.

    nie, no - ty bys przeciez nie poznal ironii nawet gdyby cie w dupe
    kopnela ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 214. Data: 2012-04-03 14:55:37
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > zainstaluj sobie fakeandroid - jest w twoim markecie gratis :-o ! -

    Ale ja nie chcę by mój telefon miał interfejs jak plastikowa atrapa telefonu
    dla dzieci do lat 3.

  • 215. Data: 2012-04-04 01:30:32
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-04-02 14:24, Andrzej Libiszewski pisze:
> [...]
    ows-phone-background-limitation

    > Mnie nie interesują "other VOIP clients", bo używam Skype. A ten, jak
    > widać, z WP7 ma kłopoty.

    > Nie, bałwanku, od samego początku piszę o Skype i nie próbuję zmieniać
    > tematu.

    Ale na Skype to możesz pogadać tylko z tymi co też mają skype w telefonie.

    --
    animka

  • 216. Data: 2012-04-04 01:39:05
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-04-03 01:03, Skrypëk pisze:

    > Jak już nam się udało ustalić, telefony z WP7 są dla ludzi pełnosprawnych,
    > którzy nie zatracili zdolności komunikacji i potrafią kupić żarcie w chinolu
    > bez użycia słownika w telefonie.

    > Tak. I dlatego służy do szybkiego korzystania z niego, a nie desperackiego
    > tuningowania, modowania i wgrywania setek niepotrzebnych aplikacji dla lansu
    > i przestawianich ich po podfolderach. Z których i tak potem nie korzystasz i
    > piszesz "flustracja".

    > Kiepskiej baletnicy...
    > Trzeba było umyć, to by się łatwiej przesuwał po ekranie.

    Haha. Ja nie muszę dotykać. Macham palcem nad i samo sie przewija.

    --
    animka

  • 217. Data: 2012-04-04 01:40:59
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-04-03 01:45, AL pisze:

    > jakas zmiana frontu? Czyzby jednak byly dozwolone slowniki na WP7?
    > Ale zaraz, zaraz - co tam robi na WP7 serwis Googla - to hanba, wtyd ;)
    > http://www.windowsphone.com/pl-PL/apps/7da5ac30-5f74
    -4af4-ac33-d6177317eec5

    > A poza tym - to same zatrzesienie tych slownikow, az bym nie wiedzial
    > ktory wybrac ;) - no i zadnych przyjetych standardow.
    > No tak, skoro niektorzy brzydza sie slownikami w telefonie - bo zaburza
    > to estetyke ich 'osm kafli' - to coz sie dziwic, ze jest jak jest ;)

    -5-how-does-it-compare-to-android-opinion/

    > on podala cala liste innych wad.
    > ale jak zwykle dostrzegasz tylko to co chcesz dostrzegac.

    > nie, nie 'bierzemy' sobie tego na powaznie - w przeciwienstwie do ciebie
    > - dlatego flustrat jest okresleniem calkowicie na miejscu.

    A dlaczego nie frustrat?

    --
    animka

  • 218. Data: 2012-04-04 02:53:45
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Animka <t...@w...pl> wrote:

    -4af4-ac33-d6177317eec5

    -5-how-does-it-compare-to-android-opinion/

    > A dlaczego nie frustrat?

    Bo w słownikach androidowych jest flustrat.
    One są pewnie za darmo przez nawiedzonych ochotników tworzone - jaka cena
    taka jakość.

  • 219. Data: 2012-04-04 09:02:33
    Od: ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl>

    Dnia Wed, 04 Apr 2012 01:40:59 +0200, Animka <t...@w...pl>
    naskrobał przy słoiku:

    > A dlaczego nie frustrat?

    Bo slowo 'frustrat' dla takigo goscia jak Skrypek jest okresleniem
    zbyt malo pojemnym - zgodnie z mottem blogu flustrat.blog.pl ;)

    --
    AL

  • 220. Data: 2012-04-04 10:11:40
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-04-04 01:30, Animka pisze:

    > Ale na Skype to możesz pogadać tylko z tymi co też mają skype w telefonie.

    Nie, nie tylko.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which