  • 21. Data: 2012-02-15 12:48:37
    Temat: Re: Zestaw zimowych akcesoriow z Wyborczej
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 15 Feb 2012 12:25:57 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F.,
    >
    > Aj, waj! Jakby nie chciał, to by nie pomógł. Kiedyś on może miec taki
    > problem i potrzebować pomocy.

    Moze nie zdawal sobie sprawy ze to nie bedzie "odpalenie na kable", tylko
    dlugotrwale ladowanie akumulatora.

    nastepnym razem da prostownik, powie "u mnie 15 minut ladowania wystarcza
    zeby zapalil" :-)

    J.

  • 22. Data: 2012-02-15 12:49:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 15 Feb 2012 12:21:54 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Bez sensu. Więcej czasu zajmuje znalezienie chętnego sąsiada,
    > zaciągnięcie go do samochodu, ustawienie samochodów, podniesienie
    > masek i podpięcie. Różnica tych 2m30s jest już bez znaczenia. Przy -20
    > wolałbym jednak mocować się z cienkimi kabelkami marketowymi niż z
    > wypasionymi 16mm^2 samej miedzi + grubaśna izolacja. Ciężar i
    > sprężystość takiego kabliska też ma znaczenie - zrywa krokodyle z
    > klem.

    Nigdy nie miales, to skad wiesz ze zrywa ? :-P

    J.

  • 23. Data: 2012-02-15 12:50:07
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 15/02/2012 11:36, Grejon wrote:

    > Tak, bo aut się zazwyczaj nie odpala na kable jak jest +5 stopni :)

    Tak znaczy często? To może pora pomyśleć o nowym akumulatorze?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 24. Data: 2012-02-15 12:55:29
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-02-15 12:50, kamil pisze:

    > Tak znaczy często?

    Tak, znaczy ma znaczenie.

    > To może pora pomyśleć o nowym akumulatorze?

    Ok, przekażę właścicielowi o ile jeszcze go spotkam.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 25. Data: 2012-02-15 13:08:16
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 15/02/2012 11:55, Grejon wrote:

    > Tak, znaczy ma znaczenie.

    Twój harmonogram musi być naprawadę napięty, szczególnie że zimą można
    30 a nie 3 minuty stać w korku.

    > Ok, przekażę właścicielowi o ile jeszcze go spotkam.

    Z uszanowaniem!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 26. Data: 2012-02-15 13:32:50
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    > Moze nie zdawal sobie sprawy ze to nie bedzie "odpalenie na kable", tylko
    > dlugotrwale ladowanie akumulatora.

    Długotrwałe? U Ciebie seks trwajacy dłużej niz 15 sekund też jest
    "długotrwały"? Współczuję partnerce... ;>

    Przecież może poczekać w samochodzie - nie musi marznąć na wietrze.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 27. Data: 2012-02-15 13:33:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    > Nigdy nie miales, to skad wiesz ze zrywa ? :-P

    Bo widziałem taka akcję na parkingu. Dobrze, że zwarcia nie zrobił...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 28. Data: 2012-02-15 13:33:32
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-02-15 13:08, kamil pisze:

    > Twój harmonogram musi być naprawadę napięty, szczególnie że zimą można
    > 30 a nie 3 minuty stać w korku.

    Nie lubię mieć zmarzniętych palców na -20.

  • 29. Data: 2012-02-15 13:41:51
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-02-15 13:33, Grejon pisze:

    > Nie lubię mieć zmarzniętych palców na -20.

    Przekonałeś mnie. Zalecam Ci kupno drogich porządnych przewodów. Te za
    dychę - nie nadają się dla Ciebie.

    Pozwól mi jednak zdecydować, czy kupię drogie, czy tanie.
    Zacząłem dyskusję od tego, że te tanie - także pozwolą uruchomić
    samochód, negując przy tym tezę, że nadają się wyłącznie do wyrzucenia.

  • 30. Data: 2012-02-15 13:46:07
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-02-15 13:41, Marcin N pisze:

    > Przekonałeś mnie.

    A miałem taki zamiar?

    > Zalecam Ci kupno drogich porządnych przewodów.

    Znowu?

    > Te za dychę - nie nadają się dla Ciebie.

    Widocznie nie :)

    > Pozwól mi jednak zdecydować, czy kupię drogie, czy tanie.

    Wyślij wniosek, dołącz CV, 3 zdjęcia i wpłać 10 zł opłaty
    administracyjnej. :-P Decyzja podejmę w ciągu 5 dni roboczych.