  • 1. Data: 2015-06-19 08:51:48
    Temat: Zestaw wireless: klaw. + mysz
    Od: " \(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    Postanowiłem zaopatrzyć się w zestaw bezprzewodowy, mysz + klawiatura. Jeśli
    chodzi o podłączenie go do stacjonarnego PC -- to trudności nie przewiduję, ale
    będę też go być może stosował do mojego archaicznego laptopa, a on ma tylko
    USB-1, zaś pewnie wspomniany zestaw ma już raczej USB-2. Czy "kompatybilność
    w dół" pozwoli podłączyć taki zestaw do lapka?

    A rzecz kolejna, to na co zwrócić uwagę przy kupnie zestawu? Czy są jakieś
    typki, które należy omijać szerokim łukiem? Przyznam, że myślę o jakimś tanim,
    ale jeśli warto dorzucić parę złociszy, i mieć za to jakiś zauważalnie lepszy
    sprzęt, to liczę na Waszą podpowiedź.

    Czy tandetne klawiatury z jakimiś uproszczonymi "kontaktami" łatwo odróżnić od
    takich, które mają lepsze styki? Owe "lepsze" -- jak się nazywają? Czy dodatkowy
    wyłącznik na myszy, celem oszczędzania baterii, to fanaberia, czy standard?

    Pomóżcie!

    --
    Nie oczekuj, iż rząd uzna, że warto wesprzeć także i Ciebie. Są w tym "porządku
    dziobania" ludzie, na których rządowym decydentom - zależy ZNACZNIE bardziej.

  • 2. Data: 2015-06-20 00:08:11
    Temat: Re: Zestaw wireless: klaw. + mysz
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    (c)RaSz pisze tak:

> [...]
    > myślę o jakimś tanim, ale jeśli warto dorzucić parę złociszy, i
    > mieć za to jakiś zauważalnie lepszy sprzęt, to liczę na Waszą

    Zależy ile to znaczy tani. Jeśli poskąpisz to zapłacisz nerwami a potem
    drugi raz kupując porządny. Jeśli kupisz np Logitech MK270 to będziesz
    mógł latać po całym mieszkaniu z klawiaturą a nawet wyjść na taras,
    balkon i pisać w ciemno.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face. You have got a war face?

  • 3. Data: 2015-06-20 18:30:11
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    PiteR wrote:

> [...]
    > drugi raz kupując porządny. Jeśli kupisz np Logitech MK270 to będziesz
    > mógł latać po całym mieszkaniu z klawiaturą a nawet wyjść na taras,

    Wolałbym zestaw o małym zasięgu.

  • 4. Data: 2015-06-20 23:38:51
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Poldek pisze tak:

    > Wolałbym zestaw o małym zasięgu.

    mam dwa w piwnicy jakby co ;)

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 5. Data: 2015-06-22 10:33:05
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2015-06-20 o 00:08, PiteR pisze:
> [...]
    > drugi raz kupując porządny. Jeśli kupisz np Logitech MK270 to będziesz
    > mógł latać po całym mieszkaniu z klawiaturą a nawet wyjść na taras,

    No i jak to działa ? Bo sama moja myszka była znacznie droższa (logitech
    mx620) a nie jestem z niej do końca zadowolony. Po kilku latach ma
    niestety z sobą jakieś straszne problemy. Co jakiś czas (i to coraz
    krótszy) się zatnie za pół sekundy lub sekundę a potem znowu działa.
    Żeby było zabawniej to mam takie myszki dwie i zachowują
    się identycznie. Kupione w kilkuletnim odstępie czasu, pracują z
    zupełnie innymi komputerami i nawet w innym mieście. A początkowo
    działały naprawdę rewelacyjnie. Kupiłem ostatnio nawet jakiś szmelc
    za 50 zł (z wyglądu trochę kopia tego logitecha) i wolę na nim pracować.
    Nieprzyjemna w dotyku, niewygodna, ale się nie zacina !

  • 6. Data: 2015-06-22 11:39:46
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    ww pisze tak:

> [...]
    > latach ma niestety z sobą jakieś straszne problemy. Co jakiś czas
    > (i to coraz krótszy) się zatnie za pół sekundy lub sekundę a potem

    Miałem na myśli zestawy typu SilverCrest, Labtec, Esperanza itp.

    mx620, zepsute jabłko?

    Mam M185, M180, M505, M210 i jestem zadowolony. Z klawiatury jestem
    bardzo zadowolony oprócz tego, że można nacisnąć przypadkiem guzik
    usypiania kompa. Nie powinno go w ogole być. Przeciąłem ścieżkę.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 7. Data: 2015-06-22 12:38:06
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2015-06-22 o 11:39, PiteR pisze:

    > Miałem na myśli zestawy typu SilverCrest, Labtec, Esperanza itp.
    >
    > mx620, zepsute jabłko?
    >
    > Mam M185, M180, M505, M210 i jestem zadowolony.

    Z tych mx620 też pewnie większość jest zadowolona. A przejrzałem opinie
    przy niektórych z tych modeli i też tu odbiornik padł, tu przyciski, tu
    coś innego...

    Nawiasem mówiąc nawet ta najdroższa wygląda biednie. Żeby w modelu za
    prawie 200 nie było nawet tego porządnego kółka znanego z mx ?

  • 8. Data: 2015-06-22 20:33:44
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    ww wrote:

> [...]
    >
    > Nawiasem mówiąc nawet ta najdroższa wygląda biednie. Żeby w modelu za
    > prawie 200 nie było nawet tego porządnego kółka znanego z mx ?

    Od kilkunastu dni mam M280. Bardzo sympatycznie się klika i na razie
    wszystko działa super. Ale co będzie za parę lat? No i to jest mysz
    tylko dla praworęcznych.

  • 9. Data: 2015-06-23 12:57:03
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-06-22 o 11:39, PiteR pisze:
    > Z klawiatury jestem
    > bardzo zadowolony oprócz tego, że można nacisnąć przypadkiem guzik
    > usypiania kompa. Nie powinno go w ogole być. Przeciąłem ścieżkę.

    Ha, ha, ha. Wystarczyło wyłączyć reakcję na tek klawisz w systemie.

    --
    MN

  • 10. Data: 2015-06-23 13:25:40
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Marcin N pisze tak:

    > Ha, ha, ha. Wystarczyło wyłączyć reakcję na tek klawisz w systemie.

    Nie nie, nie z nami takie numery Bruner. Windows jest za głupi na takie
    rzeczy. Nawet położenia ikon na pulpicie i rozmiarów okien nie potrafi
    zapamiętać.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.