  • 11. Data: 2009-09-05 10:15:22
    Temat: Re: Zestaw - proszę o opinie
    Od: "Andrzej Kuća" <p...@g...pl>

    Radosław Sokół <r...@m...com.pl> napisał(a):

    > Myślisz, że Microsoft olewa tak znane programy w czasie testo-
    > wania? :)
    >
    > Z Flashem mogą być *drobne* kłopoty, bo chyba producent nie
    > oferuje jeszcze 64-bitowych wtyczek i trzeba używać 32-bito-
    > wych odmian przeglądarek. Ale głowy nie dam.
    >
    > Polecam jednak migrację na system 64-bitowy. Im więcej ludzi
    > będzie to robić, tym szybciej producenci oprogramowania i
    > sprzętu zostaną zmuszeni do wypuszczenia nowszych aplikacji
    > i sterowników w wersjach 64-bitowych.

    No fajnie, tylko, że te programy właśnie będę kupował (zestaw CS4 WebPremium,
    koszt ok. 8 tys. zł) i nie chciałbym się "na własnej skórze" przekonać, że
    jednak problemy mogą być... Mam nadzieję, że mnie rozumiecie? A poza tym
    dziwne, że Adobe do tej pory nie wydało oprogramowania na systemy 64 bitowe
    (chociaż coś przebąkiwali o samym Photoshopie).

  • 12. Data: 2009-09-05 12:13:54
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Andrzej Kuća pisze:
> [...]
    > jednak problemy mogą być... Mam nadzieję, że mnie rozumiecie? A poza tym

    To się *dopytaj* na grupach poświęconych oprogramowaniu, a
    nie zakładaj z góry, że będzie źle!

    > dziwne, że Adobe do tej pory nie wydało oprogramowania na systemy 64 bitowe
    > (chociaż coś przebąkiwali o samym Photoshopie).

    Migracja nie jest taka banalna. Szczególnie, że ciągle istot-
    ną platformą dla Adobe jest Macintosh, a tam przejście z 32
    na 64 bity to w zasadzie napisanie programu od nowa w innym
    języku (w Windows na szczęście *większość* kodu migruje się
    bez problemu, ale i tak niektóre fragmenty - szczególnie
    "odziedziczone" z początków rozwoju lub wyjątkowo zagmat-
    wane - trzeba przerabiać).

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 13. Data: 2009-09-05 14:48:27
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej Kuća" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:h7tdnq$lot$...@i...gazeta.pl...
> [...]
    > bitowe
    > (chociaż coś przebąkiwali o samym Photoshopie).

    CS4 WebPremium nie instalowałem, ale Adobe After Effects CS4 uruchamia się
    bez problemu (za mało znam program, aby coś w nim stworzyć). Zawsze możesz
    wysłać e-maila, czy program będzie poprawnie działał na 64 bitowym systemie.
    Zresztą nawet stare gry chodzą bez problemów. Jak ci się nie chce pisać to
    pobierz demo. Sprawdzisz i nowy system i możliwości oprogramowania.

  • 14. Data: 2009-09-06 11:30:35
    Od: "Andrzej Kuća" <p...@g...pl>

    Ogólnie chyba jednak się zdecyduję na zestaw z 32 bitowym systemem. Proszę o
    opinie nt. płyt Intelowskich? Z tego co wstępnie wybrałem to procesor Core 2
    Quad Q9550 albo Q9650 (45 nm z 12MB L2), do tego właśnie myślę o płycie albo
    którejś Intelowskiej albo Asusa, 4GB ramu, dysk jak pisałem ok. 500GB,
    zasilacz Corsair 520W, grafika NVidia (cicha, bez wodotrysków).