  • 11. Data: 2009-08-24 18:30:21
    Temat: Re: Zestaw na S775 do 2500PLN
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > To jest po prostu wymysł niczym nie poparty.

    doświadczeniem praktycznym, miałem kilka egzemplarzy i żaden nie ruszył z
    HD4770 za pierwszym razem. Jak już ruszał to raz na 10 nie chciał. Złożyłem
    już kilkanaście komputerów na tych płytach i mam ich powyżej uszu. Zawsze
    coś niedomaga. Asusy nie sprawiają mi takich problemów.

  • 12. Data: 2009-08-24 21:13:17
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    > Gigabyte seria EP45 to najbardziej upierdliwe płyty w historii. Miałem
    > kilkanaście sztuk w rękach i wszystkie niedomagały z czymś. Owszem z kartami
    > low-end chodzą dobrze. Wystarczy mocniejszy procek, lepsze pamięci i grafika
    > i zaczynają się cyrki.

    no bez jaj, mam- ep45-ud3 i nie narzekam. nie wychwalam, bo nie ma za
    co (bo przeciez dziala, a ja niczego nie podkrecam). pamiec to
    800@1066, procek to e8400, grafika to 9800 gtx+ z 512mb ramu

  • 13. Data: 2009-08-24 22:08:05
    Od: "Filon" <a...@W...fm>

    Użytkownik "Doxent" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Złożyłem już kilkanaście komputerów na tych płytach i mam ich powyżej
    > uszu. Zawsze coś niedomaga. Asusy nie sprawiają mi takich problemów.

    Też składałem takie zestawy z rzeczoną mobo i 4770 właśnie, a problem (w
    moim przypadku) ustępował natychmiast po ustawieniu ręcznym parametrów
    pamięci, BIOS błędnie wartości SPD odczytywał.

    --
    ______________________
    Filon by Amen

  • 14. Data: 2009-08-25 09:03:49
    Od: "Doxent" <d...@N...gazeta.pl>

    >no bez jaj, mam- ep45-ud3 i nie narzekam. nie wychwalam, bo nie ma za
    >co (bo przeciez dziala, a ja niczego nie podkrecam). pamiec to
    >800@1066, procek to e8400, grafika to 9800 gtx+ z 512mb ramu

    z GeForce działa dobrze. Sam też miałem płyte gigabyte co prawda EP35 ale
    szybko się jej pozbylem. Niby wszystko było ok ale jeden zwis na dwa
    tygodnie średnio wypadał. Niby nie dużo ale jak gra się po 8-9 godzin to
    zwisa można zaliczyć. Teraz mam Asusa P5Q3 i moge po 10 godzin bez przerwy w
    GTA IV i jeszcze nie zaliczyłem zwisu. W Gigabycie zwis polegał na
    zapętleniu się dźwięku i kompletnym freezie. Dźwięk w grze powtarzał się w
    kółko. Nie było tego wiele ale denerwujące bo tylko reset pomagał.

  • 15. Data: 2009-08-25 09:42:10
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 24-08-2009 o 14:27 Zet napisał na pl.comp.pecet:

    > Czy ten zasilacz Modecom Carbon MC to kontynuacja
    > bardzo dobrej serii MC, obecnie mam w swoim zestawie Modecom MC350 i
    > bardzo go sobie chwalę.

    Trudno powiedzieć co to za zasilacz. Na stronie producenta brak
    danych, co jest bardzo irytujące. W sieci znalazłem dziwną
    specyfikację:
    Dwie linie 12V po 14A.
    Całkowita moc wyjściowa dla napięć +12V1 oraz +12V2 nie powinna
    przekraczać 390W.
    http://www.allegro.pl/item701580112_nowosc_modecom_m
    c_530_carbon_530w_f_vat_gwar.html
    Z prostego wzoru wynika, że 14x2x12=336A (nie spotkałem się
    z przypadkiem, aby obie linie były maksymalnie obciążone)
    "Malutki" 400W Corsair CMPSU-400CX w podobnej cenie posiada 360W
    ,certyfikat 80+ i 3 lata gwarancji.

    Nie polecam tego Modecoma.

    --
    Wiesław
    Opera Mail

  • 16. Data: 2009-08-25 10:00:01
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    > Z prostego wzoru wynika, że 14x2x12=336A (nie spotkałem się
    > z przypadkiem, aby obie linie były maksymalnie obciążone)
    > "Malutki" 400W Corsair CMPSU-400CX w podobnej cenie posiada 360W
    > ,certyfikat 80+ i 3 lata gwarancji.

    Chyba sie rabneli w specyfikacji, albo to nie jest 400W.

    30A*12V+20A*5V+20A*3,3=526W

  • 17. Data: 2009-08-25 10:19:18
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 25-08-2009 o 12:00 Grzegorz Prędki napisał na pl.comp.pecet:

    > Chyba sie rabneli w specyfikacji, albo to nie jest 400W.
    >
    > 30A*12V+20A*5V+20A*3,3=526W

    Tego się nie sumuje w ten sposób. Zresztą, teraz urządzenia
    korzystają głównie z linii +12V i ona powinna być najmocniejsza.
    Tak właśnie jest w porządnych zasilaczach.
    Możesz pociągnąć z linii 12V 360W (i to nie jakiejś tam szczytowej
    mocy),+3.3V i +5V po 20A - 130W, a z całego zasilacza (wszystkich
    linii)400W.

    --
    Wiesław
    Opera Mail

  • 18. Data: 2009-08-25 10:24:12
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    Wiesław pisze:

    > Tego się nie sumuje w ten sposób. Zresztą, teraz urządzenia
    > korzystają głównie z linii +12V i ona powinna być najmocniejsza.
    > Tak właśnie jest w porządnych zasilaczach.

    To wiem, i tez wiem, ze producenci sumuja wszytskie moce na liniach i
    tak podaja ich moc, wiec cos jest tu nie tak. Taki Tagan np. robi tak
    jak ja napisalem.

  • 19. Data: 2009-08-25 10:36:26
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 25-08-2009 o 12:24 Grzegorz Prędki napisał na pl.comp.pecet:

    > To wiem, i tez wiem, ze producenci sumuja wszytskie moce na liniach i
    > tak podaja ich moc, wiec cos jest tu nie tak. Taki Tagan np. robi tak
    > jak ja napisalem.

    Więc nie rozumiem co tu jest nie tak?
    Każdy producent podaje trochę inaczej, dlatego jest taki młyn w kwestii
    zasilaczy i taki 400 watowy może być lepszy niż 600W.
    http://www.corsair.com/products/cx/default.aspx

    --
    Wiesław
    Opera Mail

  • 20. Data: 2009-08-25 13:12:07
    Od: "Zet" <n...@p...onet.pl>

    > Po reszcie komponentow nie widac zeby autor szedl w oszczednosc kilku W
    > energii.

    HD 4870 - ~160W
    HD 4850 - ~110W
    HD 4770 - ~80W

    Różnica miedzy HD 4770 a HD 4770 jest 100%. A o karcie HD 4850 to może
    faktycznie pomyślę (pobór mocy podałem szczytowy).
    --
    Pozdro!
    Zet