  • 21. Data: 2009-08-25 13:22:47
    Temat: Re: Zestaw na S775 do 2500PLN
    Od: "Zet" <n...@p...onet.pl>

    > Więc nie rozumiem co tu jest nie tak?
    > Każdy producent podaje trochę inaczej, dlatego jest taki młyn w kwestii
    > zasilaczy i taki 400 watowy może być lepszy niż 600W.
    > http://www.corsair.com/products/cx/default.aspx

    Czyli lepiej brać takiego Chieftec (GPS-500AB-A) 500W bulk za 249 zł ? Czy może
    Chieftec (GPS-450AA-101A) 450W bulk (210 zł) lub Chieftec (GPS-400AA-101A) 400W
    bulk (180 zł) wystarczy ? Fakt Chieftec przy 500W ma silniejsze linie 12V.
    --
    Pozdro!
    Zet

  • 22. Data: 2009-08-25 13:26:04
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    Zet pisze:

    > HD 4870 - ~160W
    > HD 4850 - ~110W
    > HD 4770 - ~80W
    >
    > Różnica miedzy HD 4770 a HD 4770 jest 100%. A o karcie HD 4850 to może
    > faktycznie pomyślę (pobór mocy podałem szczytowy).

    4770 bym wkaldal tylko w przypadku skladania jakiegos zestawu
    zuzywajacego malo pradu. Ty pewnie chcesz sobie pograc - zainwestuj w
    4870 i nie przejmuj sie tymi Watami.

  • 23. Data: 2009-08-25 13:35:08
    Od: "Zet" <n...@p...onet.pl>

    > 4770 bym wkaldal tylko w przypadku skladania jakiegos zestawu
    > zuzywajacego malo pradu. Ty pewnie chcesz sobie pograc - zainwestuj w
    > 4870 i nie przejmuj sie tymi Watami.

    Gram na prawdę sporadycznie, a komputer działa 24/7. Ciekawe ile te karty mają w
    trybie 2D, bo wszędzie widzę tylko pobór szczytowy.
    --
    Pozdro!
    Zet

  • 24. Data: 2009-08-25 13:57:02
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    Zet pisze:

    > Gram na prawdę sporadycznie, a komputer działa 24/7. Ciekawe ile te karty mają w
    > trybie 2D, bo wszędzie widzę tylko pobór szczytowy.

    http://www.tomshardware.com/reviews/radeon-hd-4870,1
    964-15.html

    Ale to tak nie do konca jest IDLE, bo wlaczone jest Aero ktore korzysta
    z GPU.

  • 25. Data: 2009-08-25 15:26:17
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> wrote in message
    > http://www.tomshardware.com/reviews/radeon-hd-4870,1
    964-15.html

    > Ale to tak nie do konca jest IDLE, bo wlaczone jest Aero ktore korzysta z GPU.

    tabelka jest wlasnie *bez* aero

  • 26. Data: 2009-08-25 22:54:50
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 25-08-2009 o 15:22 Zet napisał na pl.comp.pecet:

> [...]
    > (GPS-400AA-101A) 400W
    > bulk (180 zł) wystarczy ? Fakt Chieftec przy 500W ma silniejsze linie

    Mimo kultu Chifteca to oni mają kiepskie (wg. innych producentów)
    zasilacze.
    Dopiero seria Turbo i A135 jest godna polecenia np. APS-xxxS. Tylko
    dlaczego
    ma dwa lata gwarancji? (432W na linii 12V)
    http://www.komputronik.pl/Podzespoly_PC/Chieftec_APS
    _500S/pelny,id,66445,cpsrc,ceneo/
    bo np. Corsair CMPSU-450VXEU 450W ma 5 lat (396W na linii 12V) (polecam)
    http://www.emarket.pl/pricelist/item.aspx?PID=C98002
    86
    Również godny polecenia BEQUIET SYSTEMPOWER S6-450W (432W na linii 12V !)
    http://www.yalu.pl/index.php?action=product&pid=3122
    5

    --
    Wiesław
    Opera Mail

  • 27. Data: 2009-08-26 11:36:55
    Od: "Zet" <n...@p...onet.pl>

    > z GeForce działa dobrze. Sam też miałem płyte gigabyte co prawda EP35 ale
    > szybko się jej pozbylem. Niby wszystko było ok ale jeden zwis na dwa
    > tygodnie średnio wypadał. Niby nie dużo ale jak gra się po 8-9 godzin to
    > zwisa można zaliczyć. Teraz mam Asusa P5Q3 i moge po 10 godzin bez przerwy w
    > GTA IV i jeszcze nie zaliczyłem zwisu. W Gigabycie zwis polegał na
    > zapętleniu się dźwięku i kompletnym freezie. Dźwięk w grze powtarzał się w
    > kółko. Nie było tego wiele ale denerwujące bo tylko reset pomagał.

    A płyty główne serii Asus P5Q SE są dobre ?
    --
    Pozdro!
    Zet

  • 28. Data: 2009-08-26 11:45:33
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Doxent pisze:
    > Gigabyte seria EP45 to najbardziej upierdliwe płyty w historii. Miałem
    > kilkanaście sztuk w rękach i wszystkie niedomagały z czymś. Owszem z
    > kartami low-end chodzą dobrze. Wystarczy mocniejszy procek, lepsze
    > pamięci i grafika i zaczynają się cyrki.
    A ja miałem może z 15szt z serii EP, przeważnie z 4850/70, kilka z
    4870x2, obecnie z 4770 ze dwie i nie było żadnych problemów, poza takimi
    że w biosie domyślnie ustawienia Auto gigabytowych auto-overclokerów i
    ustawień zegarów magistral bywają dziwne. Wystarczyło ustawiać na manual
    i domyślne wartości (np pci-e clock 100MHz) i zero problemów.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 29. Data: 2009-08-26 11:53:04
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Zet pisze:

> [...]
    > bulk (180 zł) wystarczy ? Fakt Chieftec przy 500W ma silniejsze linie 12V.
    Ale to jest mocno biedna linia (gps) zasilaczy. To już lepszy Fortron
    czy Modecom z dobrej półki.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 30. Data: 2009-08-27 11:47:39
    Od: "Zet" <n...@p...onet.pl>

    > Ale to jest mocno biedna linia (gps) zasilaczy. To już lepszy Fortron
    > czy  Modecom z dobrej półki.

    Czyli lepiej już takiego Chieftec APS-500S (500W) albo Modecom Carbon MC530 ATX
    (530W)?

    PS: Ale tu spam leci na tą grupę :/
    --
    Pozdro!