    From: "Bartek Wiecek" <d...@c...eranet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Zestaw komputerowy
    Date: Fri, 28 Aug 2009 13:37:28 +0200

    "Maciek "Babcia" Dobosz" <b...@j...org.pl> wrote in message
    news:u50f95lbvg6qmteltvdj3b1pdi5906d5ih@4ax.com...
    > Takie serwery to kupuje zwykle jakaś komisja. I wtedy rabat do ich
    > kieszeni inazywa sie łapówka ;-)

    tak to jest tylko w małych firmach... :-)

    > Początkowo zapłaciłem circa about tyle co w Dellu po ich propozycji
    > mailowej.

    ano widzisz.. więc nie mając pewności czy będziesz robił u nich kolejne
    zakupy, nie znając firmy-pośrednika co byś wybrał - kupienie bezpośrednio u
    producenta czy przez pośrednika??

    > Dużym firmom często sie nie chce i walą to co mają w magazynie bez
    > dopasowania do klienta.

    oj... to nie Dell.... komputery konfigurowałem przez ich stronę i dostawałem
    dokładnie tak skonfigurowany komputer jak chciałem...

    > Jak w Legionowie i w Serocku to możliwe ;-)

    e nie... to nie ci... moi fortepiany w Konstancinie trzymają :-))

    > Kolejnego XPS kupiła z moja pomocą. Fakt że drożej niż w USA ale z
    > gwarancją w Polsce ;-)

    ano widzisz.. tez doszła do słusznego wniosku, ze za dobry serwis warto
    zapłacić :-)))

    > Żeby łącze awaryjne wykorzystać?

    eee.. to tak samo mozesz je wykorzystać ze smartphone'a.. jak jest carrier
    to skorzysta z niego wszysto co moze sie do tego przypiąć :-)
    pzdr
    b.