  • 51. Data: 2010-07-15 20:24:03
    Temat: Re: Zestaw do złożenia
    Od: zenek <z...@o...pl>

    m4rkiz pisze:

    > BeQuiet Pure Power 350Watt zdecydowanie jest lepszy od wspomnianych
    > (co do zasady a nie egzemplarza)

    > oczywiscie, da rade, moze nawet sie uruchomi, moze pochodzi bez blue
    > screenow jakis czas, potem sie wszystko fajnie sfajczy i bedzie mozna
    > kupic nowy komputer, bo w zasilaczach za 50 pln to ukladow
    > zabezpieczajacych normalnie od groma (;-)) daja
    >
    > nie ma co dyskutowac, obecny BQ bedzie lepszy od wszystkiego co autor
    > watku moze kupic za sto kilkadziesiat zlotych i nie ma sensu go zmieniac

    Pierdolisz dziecioku bzdury , nie masz pojecia o konstrukcji zasilaczy a
    madrzysz sie jak super doktor elektroniki co to nigdy w zyciu zasilacza
    nie naprawial a ja akurat naprawialem ich setki.

    Te firmowe zasilacze roznia sie obudowa syuper naklejkami i kolorowymi
    kabelkami od tych niefirmowych.

  • 52. Data: 2010-07-15 20:49:59
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "zenek" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Pierdolisz dziecioku bzdury , nie masz pojecia o konstrukcji zasilaczy a
    > madrzysz sie jak super doktor elektroniki co to nigdy w zyciu zasilacza
    > nie naprawial a ja akurat naprawialem ich setki.

    To ty chłopcze pierdolisz jak potłuczony :) Jeśli nie potrafisz odróżnić
    porządnego zasilacza od zwykłego szajsu to elektronik z ciebie jak z koziej
    dupy trąba :) Pochwal się jaka szkoła wypuszcza takich niedorobionych
    fachowców.

  • 53. Data: 2010-07-16 14:20:29
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    "zenek" <z...@o...pl> wrote in message news:i1nqou$pe8$1@news.onet.pl...
    > Te firmowe zasilacze roznia sie obudowa syuper naklejkami i kolorowymi
    > kabelkami od tych niefirmowych.

    nie bede sie z toba licytowal, wystarczy ze wezme do reki 400w noname
    i 420w corsaira - roznica jest widoczna golym okiem dla kazdego kto
    ma chocby skonczona podstawowke, jezeli twierdzisz ze jej nie ma to
    szczerze wspolczuje ludziom ktorym cokolwiek naprawiasz

  • 54. Data: 2010-07-20 08:28:35
    Od: Radosław Sokół <R...@p...pl>

    W dniu 12.07.2010 19:36, OMSON pisze:
    > A jest sens walczyć? ;)

    Wiesz, jeżeli pamięć ma mieć *niewykorzystaną* możliwość
    pracy z wyższą częstotliwością taktowania, to nie ma żadnego
    zysku wydajnościowego. Ale jeżeli ma *wykorzystywalną* moż-
    liwość pracy z krótszymi timingami, to na pewno przełoży się
    to na o kilka procent szybszą pracę.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 55. Data: 2010-07-21 08:08:17
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Radosław Sokół pisze:

> [...]
    > zysku wydajnościowego. Ale jeżeli ma *wykorzystywalną* moż-
    > liwość pracy z krótszymi timingami, to na pewno przełoży się

    Jak myślisz, ile to procent? ;)

    Pzdr, OMSON

  • 56. Data: 2010-07-21 10:54:24
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 21-07-2010 o 10:08 OMSON napisał na pl.comp.pecet:

    > Jak myślisz, ile to procent? ;)

    Myślę, że jest to od kilku do kilkunastu procent. Chyba jasne
    jest, że przy różnych operacjach będzie inaczej?
    Posłużę się może przykładem: Corsair TWIN3X2048-1333C9, pierwszy
    test Everest - odczyt. Dla 1333-2-9-9-9-24 - 7786 pkt, dla
    najmniejszych timingów jake udało się uzyskać na tych pamięciach
    1333-1-8-7-7-20 - 8417pkt. Jest to ok 8%.
    http://pclab.pl/art28652-4.html

    Jeśli zważyć na cenę 2x2GB 9-9-9-24 ok 400zł, 7-7-7-20 można kupić
    o ok 10-12% drożej, można powiedzieć, że cena idzie z wydajnością,
    nie wspominając o lepszej jakości wyselekcjonowanych kości pamięci.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 57. Data: 2010-07-25 08:34:21
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 21.07.2010 10:08, OMSON pisze:

    > Jak myślisz, ile to procent? ;)

    No właśnie *kilka*. Nawet, jeżeli jeden czy dwa, to zawsze
    więcej, niż zero dawane przez pamięci przystosowane do wyż-
    szej częstotliwości taktowania, niż jest w stanie wygenero-
    wać kontroler pamięci.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./