  • 31. Data: 2010-07-13 21:23:48
    Temat: Re: Zestaw do złożenia
    Od: Kubuś Puchatek <k...@p...onet.pl>

    Dnia 13-07-2010 o 22:57:39 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(a):

    > Zadaj to pytanie ludziom kupującym do nowych o nie tylko komputerów
    > dyski 0,5TB.

    Co jest nie tak z dyskami 500GB?

    > Pozdrawiam

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 32. Data: 2010-07-13 21:38:29
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    > Co się nie nadaje ? fakt podniecania się "zielonymi dyskami" przez
    > niektórych

    Naprawdę uważasz, że możliwe jest "podniecanie się dyskami twardymi"?
    Jakiegokolwiek koloru?

  • 33. Data: 2010-07-13 21:50:53
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    W dniu 2010-07-13 23:23, Kubuś Puchatek pisze:
    > Co jest nie tak z dyskami 500GB?

    Za mały dla "archiwizatora Internetu".

    --
    http://kamikaze.mp.waw.pl/
    Gaz pieprzowy, obezwładniający, łzawiący, który wybrać?

  • 34. Data: 2010-07-13 22:19:06
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-07-13 23:38, Użytkownik MC napisał:

    > Naprawdę uważasz, że możliwe jest "podniecanie się dyskami twardymi"?
    > Jakiegokolwiek koloru?

    W twoim przypadku owszem, jest to możliwe.

    Pozdrawiam

  • 35. Data: 2010-07-13 23:11:48
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    > Naprawdę uważasz, że możliwe jest "podniecanie się dyskami twardymi"?
    > Jakiegokolwiek koloru?

    alez oczywiscie.
    a i tak to jest lepsze, niz podniecanie sie np kabelkiem ethernetowym

  • 36. Data: 2010-07-13 23:15:23
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    WiesłaW pisze:

    > Niech mi ktoś wytłumaczy, co jest takiego magicznego w tych Chieftecach?
    Raczej nic. Są prawie w każdym sklepie komputerowym i są lepsze niż
    równie powszechne zasilacze ModeComa. Tyle. Chcesz wybrzydzać - szukaj
    po sklepach lub online. Mam parę ładnych lat starego Chiefteca 400W
    (jeszcze ze srebrnego pudełka) - zasila któryś już z kolei mój konfig.
    Co w nim złego?
    > Powtarzam już setny raz - to były dobre zasilacze! Ale już nie są.
    > W tej mniej więcej cenie można już dostać Corsaira 400W. 3 lata gwarancji
    > (w niektórych sklepach nawet 5) sprawność 80+ i 360W na linii 12V! Niech
    > mi ktoś powie ile ma Chieftec GPS-400AA-101A produkowany przez Fortrona?
    Delta electronics to to samo co FSP group? Przyznam, że nie wiedziałem...
    > Jeżeli już jechać po bandzie to takiego samego Fortrona można kupić
    > już za 130 zł http://www.kirk.pl/pricelist/item.aspx?PID=C7315084 , a
    > lepszego za 168zł z certyfikatem 85+ !
    > http://www.morele.net/fortron-fsp400-60apn-85-285639
    /

    Bardzo dobrze - i ja tez jestem za. O ile będzie "pod ręką" w momencie
    kupowania zestawu przez założyciela wątku.

    Pzdr, OMSON

  • 37. Data: 2010-07-14 08:45:00
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 13-07-2010 o 20:51 Luk napisał na pl.comp.pecet:

    > Z tego co widze to faktycznie chyba zdecyduje sie na tego AMD 945 - a tak
    > by?em uprzedzony wcze?niej do ich sprzetu:)
    > Pytanie jeszcze odno?nie pamieci bo nie moge znale 1/4 ae konkretów odno?nie
    > takotowania... jedni pisz? ?e 1333 max ob?uguje ten procesor inni podaj?
    > jakie? warto?ci "1800" - co to jest? Czyli "1600" ten procesor nie
    > d 1/4 wiga?
    > Warto dlo?o?yae pare groszy i wziaae to
    > http://www.krsystem.pl/geil_ddr3_4096mb_1333mhz_2x20
    48mb_cl6_ultra-item-5254.html
    > ???

    Zdaje się, że musisz poprawić kodowanie, bo krzaczy tekst.
    Nie wiem do czego tu się uprzedzać. Owszem, AMD miało jakiś czas "doła",
    ale teraz znowu mają bardzo przyzwoity asortyment w bardzo atrakcyjnych
    cenach (w porównaniu do Intela).
    Z tymi pamięciami nie taka prosta sprawa. Myślę, że jakiś przyrost jest
    (przy większej częstotliwości) ale na tyle mizerny, że nie ma co zawracać
    sobie nim głowy. Szczególnie, że sam producent pisze:

    Integrated DRAM Controller with AMD Memory Optimizer Technology
    A high-bandwidth, low-latency integrated memory controller

    Support for unregistered DIMMs up to PC2 8500(DDR2-1066MHz) and
    PC3 10600 (DDR3-1333MHz) - AM3

    Timingi natomiast to mniejsze opóźnienia samych pamięci i chociaż
    również nie można spodziewać się dużego zysku, ja osobiście bym
    był skłonny dopłacić za takie jak z Twojego linku.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 38. Data: 2010-07-14 08:52:49
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 14-07-2010 o 01:15 OMSON napisał na pl.comp.pecet:

    > Delta electronics to to samo co FSP group? Przyznam, że nie wiedziałem...

    Rzeczywiście masz rację, seria GPS jest produkowana przez Deltę, ale w
    dalszym ciągu nie wiem ile ten Chieftec może pociągnąć z linii 12V?

    > Bardzo dobrze - i ja tez jestem za. O ile będzie "pod ręką" w momencie
    > kupowania zestawu przez założyciela wątku.

    Nie jestem zwolennikiem kupowania byle czego, tylko dlatego.. że jest "pod
    ręką".

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 39. Data: 2010-07-14 09:00:56
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 13-07-2010 o 22:31 MC napisał na pl.comp.pecet:

    > Ile dysków twardych jesteś w stanie włożyć do komputera? Cztery? To daje
    > raptem 50 watów.

    A to mało?! Do tego jeszcze trzy napędy DVD i karta PCI-E :)

    > Problem ma jeszcze inną stronę. Zasilacz o zbyt dużej mocy pobiera
    > więcej energii na swoje potrzeby niż taki akurat. To nie jest rezerwa
    > bezpłatna.

    Twoje stwierdzenie mija się z prawdą. Nie ma absolutnie żadnego związku
    między mocą zasilacza, a poborem energii. Taką zależność określa
    charakterystyka - "sprawność - obciążenie" dla konkretnego modelu.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 40. Data: 2010-07-14 09:40:28
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    WiesłaW pisze:

    > Nie jestem zwolennikiem kupowania byle czego, tylko dlatego.. że jest "pod
    > ręką".

    Nie wydaje mi sie , żeby Chieftec był byle czym. Nie jest to również
    "Bóg wie co" - ot całkiem dobry i niedrogi zasilacz. Wiadomo - są
    lepsze. Ja np używałem GF8800GS (pobór mocy identyczny w zasadzie jak
    wspominany w wątkach HD5750) - do tego jakieś 30% OC karty i procka (C2D
    E6320). Luźno ciągnął taki config, mam ten zasilacz do teraz pomimo
    kolejnej zmiany gratów... Wniosek nasuwa sie sam.

    Pzdr, OMSON