  • Data: 2010-12-05 08:46:35
    Temat: Re: Zestaw do wyboru
    Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 04-12-2010 o 20:40:16 Paweł W. <p...@p...onet.pl> napisał(a):

    > I podawano nawet linki do sampli, gdzie z trudem doszukałem się tych
    > artefaktów powodowanych półprzepuszczalnym lustrem. Następna postać
    > pikselozy i szumofobii.

    Miałem w rękach, kumpel sobie kupił. No po pierwsze, to jest EVIL.
    Bardzo przyzwoity EVIL, tj. wizjer ma rewelacyjny jak na elektroniczne;
    ale znam ludzi którym najmniejszy lag przeszkadza. Mnie nie.

    Jak ktoś lubi tryby ułatwiające, to Sony tutaj zaspokoi potrzeby.
    AF jest szybki (detekcja fazy, wiadomo). Filmy robi przyzwicie.

    Radzę jednak każdemu wziąć go do ręki w sklepie i skierować obiektyw na
    lampę. Żeby świadomie wybrać tor optyczny sadzący TAKIE artefakty.

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba