  • Data: 2014-11-19 16:14:16
    Temat: Re: Zestaw do grania... za 1500 zl
    Od: mr misio de grizzly <m...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.11.2014 o 23:50, Maciek pisze:

    > Nie bladze, tylko sobie jaja robie. NIe bardzo wiem, co sie zmienia w
    > technice audio w takim tempie, zeby warto bylo co 2 lata zmieniac sprzet.

    IMHO nic, ale jak pisalem, nie jestem certyfikowanym audiofilem, i moze
    zmienia sie cos w obsludze złoconych koncowek kabli, czy co tam ma
    znaczenie ;)

    I ten sprzet sprzed 4 lat lepiej obsluguje zlocenie niz ten sprzed 6-ciu ;)

    --
    Mr Misio De Grizzly Casual Player PC/PS3 Howgh!

    http://fb.com/termopilecom