  • 11. Data: 2013-01-04 09:38:49
    Temat: Re: Zestaw do edycji video, najchetniej przenosny...
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Obecnie jedna z najlepszych firm obecnie:
    >
    > OBUDOWA FRACTAL DESIGN DEFINE R4 - USB3.0 - TITANIUM

    Wygada dosc sensownie, dzieki.

  • 12. Data: 2013-01-04 09:44:23
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Jakub Jewuła nabazgrał(a):

    > Wygada dosc sensownie, dzieki.

    Do tego ma fajne filtry przeciwkurzowe (takie jak w samochodach) żeby się
    syf do środka nie dostawał :)

  • 13. Data: 2013-01-04 09:58:56
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Do tego ma fajne filtry przeciwkurzowe (takie jak w samochodach) żeby się
    > syf do środka nie dostawał :)

    To dosc istotne bo niestety w Krakowie powietrze jest geste :(

  • 14. Data: 2013-01-14 18:20:42
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Czas na podsumowanie ;)
    Po przeczytaniu calego internetu wyszedl mi taki zestaw:

    plyta: MSI X79A-GD65 (8D)
    procek: 3930K
    wentylator: Scythe MUGEN 2
    pamiec: 64GB 1600MHz
    dysk systemowy: Samsung SSD 840 Pro 250 GB
    dysk drugi: ...zobaczysie pozniej
    zasilacz: Chieftec CFT-750-14C 750W
    obudowa: FRACTAL DEFINE R4 USB 3.0 BLACK
    video: HD6870
    DVD: any
    system: WIN7 PRO 64bit OEM
    monitor: EIZO FS2331-BK + jakis inny na palety

    Cos Waszym zdaniem nie pasuje do zestawu?

    Krecic bede nie nerwowo - moze 4.3GHz
    A moze okaze sie, ze bez krecenia wydajnosc bedzie na
    tyle duza ze nie bede krecil wogole... Wyjdzie w praniu.

    Dysk na dane pewnie poczatkowo 2TB ktory robi teraz za backup.
    Jak sie okaze ze bedzie za wolny to doloze drugi SSD.
    Ale w sumie nie sadze, przy 64GB RAMu wszystko zmiesci sie
    w cache ;)

    Poniewaz kompletnie nie znam sie na SSD - czy ten dysk z ta
    plyta bedzie dzialal poprawnie?

  • 15. Data: 2013-01-14 23:13:46
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-01-14 18:20, Jakub Jewuła pisze:
    > Czas na podsumowanie ;)
    > Po przeczytaniu calego internetu wyszedl mi taki zestaw:
    >
    > plyta: MSI X79A-GD65 (8D)

    Ta płyta (przynajmniej u mnie) występuje w 2 wersjach:

    1/
    MSI X79A-GD65 (8D), X79, QuadDDR3-1600, SATA3, USB 3.0, ATX
    Kod: C8700957 P/N: X79A-GD65 (8D)

    2/
    MSI X79A-GD65 (8D) Frio Adv, X79, QuadDDR3-1600, SATA3, USB 3.0, ATX
    Kod: C8700956 P/N: X79A-GD65 (8D) Frio Adv

    Wersja 2 ma dodatkowo Thermaltake Frio Advanced.

    Jednak na stanie żadnej teraz nie mam, a że rano muszę jechać do
    klienta, to teraz szkoda mi czasu na szukanie, co się z nimi dzieje.

    > procek: 3930K

    Wygląda na to, że podchodzi:
    http://www.msi.com/product/mb/X79A-GD65--8D-.html#?d
    iv=CPUSupport

    > wentylator: Scythe MUGEN 2

    Płyta 2/ ma wentylatorek :)

    > pamiec: 64GB 1600MHz
    DDR3, nonECC - takich pamięci mam na stanie 108 modeli.
    Zwróć uwagę przy zakupie na obecność radiatorów, np:
    Corsair Vengeance 4x4GB, DIMM,1600MHz, DDR3,CL9,XMP,Non-ECC,with
    Heatsink (Blue)
    Kod: C9800527 P/N: CMZ16GX3M4A1600C9B

    Zobacz też na opóźnienie CAS Latency, aby wykorzystać prędkość.
    Dawniej jeszcze jupowało się pamięci parowane, teraz już nie jest to
    chyba tak istotne, ale dobrze jest obsadzić banki do pracy symulanicznej
    - zyskujemy nieco na wydajności.

> [...]
    > Ale w sumie nie sadze, przy 64GB RAMu wszystko zmiesci sie w cache ;)
    >
    > Poniewaz kompletnie nie znam sie na SSD - czy ten dysk z ta

    Tutaj niech się wypowiedzą inni - ja Samsunga cenię wyłącznie za TV i
    ewentualnie monitory. Widziałem sporo ich HDD (mechanicznych) w jednym z
    serwisów gwarancyjnych :(
    Nie sprzedawałem nic samsungowego oprócz monitorów, więc nie wiem.
    Jak nikt nic nie napisze, to poszukam informacji i dam Ci znać.

    Jak chcesz rzeczywiście szybki dysk twardy, to może coś tego typu:
    OCZ SSD Revo Drive 3 PCI-Express 240GB( 1000/900MB/s read/write) MLC
    Kod: C3109122 P/N: RVD3-FHPX4-240G

    Przy okazji:
    Skanujesz coś jeszcze?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 16. Data: 2013-01-15 09:15:30
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > Kod: C8700956 P/N: X79A-GD65 (8D) Frio Adv
    >
    > Wersja 2 ma dodatkowo Thermaltake Frio Advanced.

    W sumie moze byc, ale rownie dobrze moge dokupic wentyl. luzem.
    Przypuszczam, ze Scythe moze byc cichszy... Nie upieram sie.

    Tu chyyyba maja:
    http://www.morele.net/plyta-glowna-msi-x79a-gd65-8d-
    frio-adv-441201/

> [...]
    > Zwróć uwagę przy zakupie na obecność radiatorów, np:
    > Corsair Vengeance 4x4GB, DIMM,1600MHz, DDR3,CL9,XMP,Non-ECC,with Heatsink

    Rozmiar pojedynczej kosci 8GB, inaczej nie wejdzie 64GB ;)

    > Jak chcesz rzeczywiście szybki dysk twardy, to może coś tego typu:
    > OCZ SSD Revo Drive 3 PCI-Express 240GB( 1000/900MB/s read/write) MLC
    > Kod: C3109122 P/N: RVD3-FHPX4-240G

    To juz chyba przegiecie. Nie sadze zeby w realnej pracy miala
    znaczenie roznica miedzy 5000 a 1000MB/s :) Za roznice w cenie
    mozna dokupic drugi SSD.

    > Przy okazji:
    > Skanujesz coś jeszcze?

    Nie. Sprzet jeszcze stoi - brak czasu zeby zajac sie sprzedaza...