  • Data: 2010-08-03 06:06:29
    Temat: Re: Zestaw ~1500 zł
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 03-08-2010 o 01:01:23 Przemysław Ryk <p...@g...com>
    napisał(a):

    > Nie do końca. Tak de facto zawiaduje tym system i IMVHO w momencie, gdy
    > jeden z rdzeniu CPU jest mocno zajęty (np. obrabiasz jakąś dużą bitmapę,
    > ale
    > program nie potrafi wykorzystać więcej niż jednego rdzenia), to pozostałe
    > programy dostają do wykorzystania czas drugiego rdzenia.
    >
    > Można to trochę wymuszać. Sprawdź opcje Menedżera Zadań - w polskich
    > Windows
    > nazwano to o ile dobrze pamiętam "koligacją". Innymi słowy - jesteś w
    > stanie
> [...]
    No i gra gitara! Pierwszy "procesorożerny" program zajmuje jeden rdzeń,
    następny program pomyka sobie na drugim, trzeci na trzecim rdzeniu - a ty
    sobie komfortowo przeglądasz kolejne strony z Flashem na czwartym.
    I w takim przykładzie lepiej, żeby kazdy program trzymał się jednego
    rdzenia ;-) Jest porządek.

    --
    Brak sygnaturki.