  • 1. Data: 2010-08-09 17:57:52
    Temat: Zestaw
    Od: "Stacz" <t...@o...pl>

    Witam
    jako, że nie jestem wielkim znawcą podzespołów, chciałbym aby ktoś mi coś
    doradził na temat złożenia kompa.
    Myślałem o czymś takim:

    procek: i3-540
    MB: asus p55h-m pro
    grafika: sapphire hd 5770vapor x 1gb
    zasilacz: ocz stealthxstream2 700W
    dysk: seagate 1tb
    ram: 4gb - zastanawiam się nad jakimś kingstonem - ale jestem otwarty na
    propozycje

    Jeśli ktoś ma jakieś sugestie lub uwagi to chętnie poczytam
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-08-09 18:18:44
    Temat: Re: Zestaw
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 9 Aug 2010 19:57:52 +0200, Stacz napisał(a):

> [...]
    > propozycje
    >
    > Jeśli ktoś ma jakieś sugestie lub uwagi to chętnie poczytam

    Pierwsze i podstawowe pytanie - do czego to ma głównie służyć?
    Drugie, również podstawowe pytanie - jakim budżetem dysponujesz?

    [ Jedno puknięcie to jest przypadek. (Ola Żyszkowska) ]

  • 3. Data: 2010-08-09 18:26:21
    Od: "Stacz" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Przemysław Ryk" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Pierwsze i podstawowe pytanie - do czego to ma głównie służyć?
    > Drugie, również podstawowe pytanie - jakim budżetem dysponujesz?

    Służyć ma do zabawy - czyli głównie gry
    Jeśli chodzi o budżet to myslalem o 2- 2,5 tys.
    Z tym zestawem powinienem sie w tej okolicy wyrobic raczej.

  • 4. Data: 2010-08-09 21:57:00
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Stacz" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Jeśli chodzi o budżet to myslalem o 2- 2,5 tys.
    > Z tym zestawem powinienem sie w tej okolicy wyrobic raczej.

    A po co Ci zasilacz 700W skoro wystarczy 450W ? I to z zapasem :)

  • 5. Data: 2010-08-09 22:11:58
    Od: "Stacz" <t...@o...pl>

    > A po co Ci zasilacz 700W skoro wystarczy 450W ? I to z zapasem :)

    Na przyszłość ;) Raczej się nie zmarnuje, a i tak mam na niego dobrą cenę.
    Z tym, że generlnie bardziej chodzi mi o opinie co do takiego zestawienia.
    Ktoś coś może powiedzieć jak to się będzie sprawowało w grach? (gram głównie
    w gierki sportowe - PES, NBA 2K, strzelanki - CoD, FEAR, jakieś GTA i tego
    typu tytuły)
    Raczej zależy mi na opinii czy taka specyfikacja jest ok, czy warto coś
    innego wrzucic w miarę podobnej cenie.

    Pzdr.

  • 6. Data: 2010-08-09 22:38:44
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 9 Aug 2010 20:26:21 +0200, Stacz napisał(a):

    > Służyć ma do zabawy - czyli głównie gry
    > Jeśli chodzi o budżet to myslalem o 2- 2,5 tys.
    > Z tym zestawem powinienem sie w tej okolicy wyrobic raczej.

    To jeszcze dopytam o kilka przykładowych tytułów i rozdzielczość, w której
    będziesz chciał grać. :)

    [ Nie jestem mądrzejszy ani lepszy, mogę być inny. ]
    [ (Piotr 'Orlinos' Kozłowski, pl.pregierz) ]

  • 7. Data: 2010-08-09 23:11:38
    Od: "Stacz" <t...@o...pl>

    > To jeszcze dopytam o kilka przykładowych tytułów i rozdzielczość, w której
    > będziesz chciał grać. :)

    Co do tytułów:
    PES 2010, 2011
    NBA 2K11
    MW 2
    GTA IV
    Splinter Cell Conviction

    Maksymalna rozdzielczość monitora który mam w tej chwili to 1440x900
    Także generalnie chciałbym wyciągnąć tyle maksymalnie ile się da na takim
    sprzęcie :)
    Nie wiem czy w pełni Cię satysfakcjonuje moja odpowiedź ;)
    pzdr.

  • 8. Data: 2010-08-11 00:05:17
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    > Na przyszłość ;) Raczej się nie zmarnuje, a i tak mam na niego dobrą cenę.

    A jaka to dobra cena za zasilacz 700W? Maksymalnej mocy czy ciągłej?
    Jaki to procent ceny komputera? Nie lepiej zakupić UPS z zabezpieczeniami?

    Feromon