  • Data: 2014-01-13 23:42:28
    Temat: Re: Zeskanowane starte RE
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Marek,

    > No ja chyba nie mam ostatniego. Wszystkie ktore mam sa w stanie
    > idealnym. Wogole to tez mam prawie wszystkie Amigi jakie wyszly
    > (z wyjatkiem A3000T i odmian np. UX) i duzo dodatkow z nimi
    > zwiazanych. Bialym krukiem jest dla mnie devkit do amigi 1000
    > z dyskietkami na Suna(!). Choc coraz czesciej patrze na moje
    > zbiory i setmegahercowe ARMy i zastanawiam sie jak to mozliwe ze
    > na 16MHz wykonywalo sie profesjonalne prace, a ja obecnie sie
    > zastanawiam czy 100 MHz nie jest za wolne do wysylania maili.. :-?

    Jestem w trakcie porządkowania 30-letniego bałaganu. M.in. wywaliłem
    całe mnóstwo listingów i notatek jeszcze ze Spectrum. Przy okazji
    znalazłem własnoręcznie wymyślony i wyrzeźbiony interfejs Centronics
    do Spectrum, który służył mi bardzo mocno i którym wykonałem
    nieprawdopodobne ilości (jak na tamte czasy) wydruków.
    Driver drukarki zajmował 191 bajtów i obsługiwał "systemowy" LLIST i
    LPRINT a także wyjście drukarki np. z OmniCalc (kto pamięta arkusz
    kalkulacyjny dla Spectrum?). Zrobiłem też graficzny driver dla
    programu ArtStudio.

    Odnalazłem też schemat tego interfejsu, rysowany ręcznie a także
    późniejszą wersję, namalowaną już w OrCADzie na PC:)

    Jak sobie przypomnę cuda, jakie robiłem na tych 48KB RAM to sam siebie
    podziwiam ;)

    --
    Best regards,
    RoMan