  • 21. Data: 2015-02-15 12:21:24
    Temat: Re: Zerwane przewody w aucie - jak naprawić
    Od: Paweł Kasztelan <P...@g...com>

    W dniu 2015-02-15 o 11:30, PcmOl pisze:

    > Możesz zrobić porządnie, ale to będzie drogo, albo dużo roboty.
    > Możesz zrobić szybko i/lub tanio, ale to nie będzie porządnie i długo
    > nie wytrzyma.
    > Na proste rzeczy nie istnieją cudowne sposoby znane wyłącznie
    > wtajemniczonym.

    Niech zrobi na takich samych przewodach jak tam są. Typowych
    samochodowych przewodach z jakieś starej instalacji.
    Jak te wytrzymały 8 lat to przerwanie tych nowych nastąpi gdy autko
    będzie już na złomowisku.

    Pozdr.PK.

  • 22. Data: 2015-02-15 12:41:43
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    > Wiązki ze szrotu na razie nie chcę bo nie wiadomo jak
    > taka używka długo podziała bez awarii.
    Trzeba szukać w miarę nowej, to się da, np z powypadkowego.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 23. Data: 2015-02-15 13:12:21
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    "PeJot"
    > we wiązce jest ze 30 żył
    Co tam jest w drzwiach, że tyle przewodów? Centralka telefoniczna? :-)
    Nie stosuje się w autach 1-wire i szyna zasilania? A jest możliwe 0-wire? Po
    zasilaniu słać informacje.

    Robert

  • 24. Data: 2015-02-15 13:17:10
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    > Możesz zrobić porządnie, ale to będzie drogo, albo dużo roboty.

    W tygodniu podzwonię tu i tam i spytam koszt nowej wiązki *poza* ASO.
    Jak wygląda opcja porządnie = dużo roboty ? Jeżeli nie wymienię wiązki,
    nie chciałbym żeby za rok zdechł np. centralny zamek.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 25. Data: 2015-02-15 13:32:25
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 15 lutego 2015 12:16:47 UTC+1 użytkownik Paweł Kasztelan napisał:

    > Uuuuuuu. Nie ładnych słówek używamy. Po złej stronie mocy jesteśmy.
    > Nad emocjami nie panujemy? A fe. Nieładnie.
    >
    > Pozdr.PK.

    Nie po złej stronie mocy tylko po stronie głupoty jesteście. Ja jestem po dobrej
    stronie. Jak Ci nie pasuje to możesz oddalić się na moderowaną srelektrodę.

  • 26. Data: 2015-02-15 13:37:00
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    PeJot pisze tak:

    > Tak podejrzewałem, widzę że trzeba będzie poprawić fabrykę. Jakoś
    > sobie nie wyobrażam wepchania złącza do nadwozia, ono jest
    > zintegrowane z tą gumową harmonijką.

    no tu może być problem bo po wyłamaniu złącza nie ma za co potem zapiąć
    tej harmonijki. Czasem obwódka rozpina się na dwie kształtki C a środek
    z kablami wychodzi albo można rozwiercić gniazdo po zapisaniu gdzie
    jaki przewód idzie.

    --
    Piter

  • 27. Data: 2015-02-15 13:46:25
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2015-02-15 o 13:37, PiteR pisze:

> [...]
    > tej harmonijki. Czasem obwódka rozpina się na dwie kształtki C a środek
    > z kablami wychodzi albo można rozwiercić gniazdo po zapisaniu gdzie

    Tak, myślałem o rozwierceniu, wpuszczeniu przewodu i podłączeniu
    wewnątrz nadwozia. W sumie na złączu jest kilka niewykorzystanych miejsc
    gdzie swobodnie da się to zrobić. Chcąc to zrobić porządnie wypadało by
    wymienić *wszystkie* przewody na nowe, nie tylko te naderwane. Czy to
    wielki kłopot jak wszystkie kable w harmonijce będą miały ten sam kolor
    ? W nadwoziu do połączenia mógłbym użyć typowych pojedynczych konektorów
    samochodowych, bo mam dostęp do praski do zaciskania.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 28. Data: 2015-02-15 13:52:30
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Zachariasz Dorożyński pisze:

    > Nie po złej stronie mocy tylko po stronie głupoty jesteście. Ja jestem po dobrej
    stronie. Jak Ci nie pasuje to możesz oddalić się na moderowaną srelektrodę.

    "Normą jest większość a nie margines"
    Znasz to?

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 29. Data: 2015-02-15 15:38:34
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .02.2015 o 13:12 Robert Wańkowski <r...@w...pl> pisze:

    > "PeJot"
    > Co tam jest w drzwiach, że tyle przewodów? Centralka telefoniczna? :-)
    > Nie stosuje się w autach 1-wire i szyna zasilania? A jest możliwe
    > 0-wire? Po zasilaniu słać informacje.

    U mnie w cytrynie, drzwi kierowcy:
    - sterowanie wszystkimi szybami w aucie (4 szt)
    - przycisk blokady (blokuje drzwi i okna z tyłu)
    - sterowanie lusterek zewnętrznych
    - podświetlenie schowka
    - głośnik
    - podnośnik szyb
    - serwo zamka centralnego
    - lampka świecąca po otwarciu drzwi
    - wszystkie przyciski podświetlane

    TG

  • 30. Data: 2015-02-15 16:28:45
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 15 lutego 2015 13:52:30 UTC+1 użytkownik AlexY napisał:

    stronie. Jak Ci nie pasuje to możesz oddalić się na moderowaną srelektrodę.

> [...]

    Znam. Głupich wcale nie jest tak dużo. Za to są tak porozmieszczani że są wszędzie.